De paas/lente collectie van Lush ligt al enige tijd in de winkel. Ook ik liep er tegenaan en kon het niet weerstaan om iets mee te nemen. Ik nam onder andere Fluffy Egg mee, deze zou ruiken naar Snowfairy!


Fluffy Egg zat in het welbekende gele zakje met de welbekende sticker erop! De beschrijving die Lush geeft is wel duidelijk, suikergoed, suikerzoet. Ja, je snapt wel dat ik hem mee moest nemen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Een lief roze ei met een bloemetje erin aan beide kanten! Zonder dat ik Fluffy Egg in bad heb gegooid ben ik er al verliefd op. De zoetigheid die er vanaf komt, heerlijk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Gotta love pink! Fluffy Egg kleurt mijn bad zoet-roze, en ook mijn badkamer vervult zich met een zoete roze geur! Ja, vergelijkbaar met Snow Fairy is hij zeker! Als ik na een tijdje uit bad klim hoef ik geen bodybutter te smeren, want Fluffy Egg zorgt goed voor mijn huidje!


Fluffy Egg is voor €5,95 tijdelijk te koop bij Lush 🙂

Alvast een fijne pasen gewenst♥

Liefs,
Kaylani♥

