Hallo allemaal,

ik kom mij vandaag even voorstellen!
Wie Roxanne volgt op Twitter of Instagram, heeft mij waarschijnlijk al gezien.


Ik ben Bentley, Border Collie, en ik woon sinds afgelopen donderdag bij mijn nieuwe baasjes Kevin en Roxanne. Ik ben opgehaald in Tilburg, en meegenomen naar het leuke Zuid Limburg. Ik ben 8 weken oud.

Ik vind het nog wat moeilijk als mijn baasjes weg gaan of gaan slapen en ik moet in de bench. Maar het gaat toch steeds een stukje beter! Ook probeer ik zo goed mogelijk aan mijn baasjes duidelijk te maken dat ik mijn behoefte moet doen, en daardoor gebeurt het nog maar af en toe dat ik een plasje binnen doe.
Ik hoorde mijn baasjes laatst zelfs zeggen dat ze trots op me zijn dat ik alles zo snel leer!

Ik loop graag buiten met mijn baasjes, en soms vind ik het ook wel leuk om een klein stukje te rennen. Het liefste ga ik met allebei mijn baasjes samen naar buiten, dat vind ik echt gezellig! 
Ook loop ik soms wel eens met de buren van 2 deuren verderop en hun hondjes een rondje mee. Ik heb de eerste dag dat ik hier was, meteen al vriendjes gemaakt met hun King Charles Cavalier en hun Border Collie. Die laatste lijkt heel erg op mij, en is maar 2 dagen ouder als mij! Iedereen denkt dat we broertjes zijn, maar hij komt ergens heel anders vandaan als ik. We zijn wel nu al hele dikke vriendjes. 

Zo, na het vertellen van dit verhaal ben ik moe geworden, ik ga een dutje doen! Jullie zien me vast nog wel vaker opduiken op Twitter, Instagram of Smiling Beauties! 

Dikke knuffel,
Bentley ♥

Eventjes lekker uitrusten
Mijn piep speeltje! Ik maak hele melodieën met het piepje 😉
Voorzichtig aan Wiefke snuffelen. We beginnen aan mekaar te wennen, maar ik moet nog iets minder enthousiast op Wiefke af rennen. Wij gaan vast vriendjes worden 🙂
