Op deze 1e dag van April, 2e paasdag, gaan we weer terugkijken op afgelopen maand. De zon schijnt heerlijk buiten, maar het is nog steeds ijs- en ijskoud. Van mij mag de sneeuw nu definitief wegblijven t/m de kerst, en mag de lente een jumpstart maken. Lente, je bent te laat! We willen dat je er aan komt, en wel NU!

Ik houd wel van een snoepjeeee! Actie foto ๐Ÿ˜‰
Vriendlief draait nachtdienst, ik lig in bed met Friends ๐Ÿ™‚ Goed geregeld ๐Ÿ˜‰
Nieuwe Essence parfums gespot in Duitsland
Sand Style lakjes van P2 voor โ‚ฌ1,95 ร– Compleet leeg geroofd, zoals je kunt zien. We hopen ze binnenkort tegen te komen ๐Ÿ™‚
It’s that time again!
Blegh, helemaal de neus vol van het weer. Doe mij maar lente…. Oma maakte heerlijke sperziebonen soep met flensjes en nodigde me uit. Dat liet ik me geen 2x zeggen ๐Ÿ˜‰ Ik kreeg dit wat voor m’n neus stond niet allemaal op trouwens, poeh, veel!
Nog steeds een supermooie combi! Gosh Zero en Catrice Million Styles Have An Ice Day โ™ฅ

Makkelijke lasagna dag, omdat dat ook wel eens fijn is

Avocaattaart in the making
Crazy face en likeur 43 ๐Ÿ˜› Om 00:00u mijn 25e levensjaar inluiden thuis op de bank!
Vriendlief had vroege dienst op mijn verjaardag, dus dan maar m’n eigen ontbijtje maken ๐Ÿ˜‰
Deze mooie B Loved armband voor mijn verjaardag gekregen van vriendlief โ™ฅ
Altijd NET als je wil opstaan om de deur uit te gaan….
Mooi doek voor in de tuin gezien bij Van Cranenbroek. Even wachten tot het weer binnen komt, was uitverkocht.ย 
Omnomnom! Advocaattaart! โ™ฅ
Animo voor het recept op de blog?ย 
Jummie! Boterham met een beetje mayonaise, kaas, komkommer en een beetje Aromat
Prachtig boeket bloemen van mijn cliรซnten gekregen voor mijn verjaardag. Sowieso, ik houd van paars en roze!
De mannen maken een begin aan de tuin! Eerst de ruimte onderlangs die nog open was dichtmaken met gaas.
Op de vroege morgen bami staan maken, omdat vriendlief en ik te laat thuis zijn vanavond om te koken, maar wel fatsoenlijk willen eten
Bleh, ziek, zwak en misselijk…. Op de bank met een deken, bewaakt worden door de kat
Bentley blijft het liefste zo dicht mogelijk bij zijn baasjes. Zelfs als ik sta te koken….
Deze zag ik bij de dierenwinkel en kon ik niet laten liggen hihi! Fangirling ๐Ÿ˜‰
They see me rollin’, they hatin’…. xD Slaapt dat nou lekker zo, Bentley?ย 
Altijd al geweten dat de Paashaas niet bestond! Het was gewoon een Paaskonijn! Bounty kijkt hier nog voor de foto, maar gooide erna de eieren radicaal van zijn huisje af!ย 
Laat mij maar lekker slapen ๐Ÿ˜‰
Dat was de maand maart alweer! Hopelijk vond je het weer leuk om mee te kijken ๐Ÿ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne โ™ฅ

