Het zal jullie misschien opgevallen zijn. Na Kaylani’s aankondiging dat zij verder gaat met haar eigen blog, was op Twitter te lezen dat de blog ietwat aangepast zou worden. Dat is echter nog niet gebeurd.

Afgelopen week/weekend was namelijk vreselijk voor mij en mijn vriend.
Vertelde ik vorige week nog trots van onze prachtige pup, heb ik nu ander, heel verdrietig nieuws.
Onze pup werd ziek. En zijn toestand verslechterde. We gingen met onze lieverd naar de dierenarts, welke vermoedde dat hij OF een fikse darm infectie had, OF Parvo. Bentley moest daar blijven, kreeg medicatie en werd aan een infuus gelegd. Heart breaking….
In de middag belden ze ons op, de test gaf aan dat Bentley Parvo had 😦
Bentley had al wat gegeten, en zou verder behandeld worden. 
We staken kaarsjes aan en hoopten dat onze mup snel zou herstellen. 
Helaas werden we om 19 uur weer gebeld. We moesten snel naar de dierenarts komen, het ging helemaal niet goed met Bentley. Toen we bij de dierenarts aan kwamen, was onze lieve schat net overleden. 
Jullie zullen begrijpen dat we er helemaal kapot van zijn! Zo ben je hartstikke blij met je nieuwe, ontzettend lieve pup, en zo kom je er achter dat ze je een zieke pup verkocht hebben.
Ik wil er verder niet te veel over uitwijden. Wel wil ik een advies mee geven. Ga je een pup kopen, doe dit bij een erkende fokker en zorg er voor dat je ZEKER weet (voor 100000000000000%) dat dit een betrouwbare fokker is!!!!

Een week, ben je bij ons geweest. Een week hebben we mogen genieten van je vrolijkheid, je liefheid, je enthousiasme en de geweldige hond die je was. We hopen dat je die week als liefdevol en warm ervaren hebt. We missen je enorm 😥 

 

