Zoals de trouwe volger was opgevallen, is het al eventjes stil op de blog. Ik heb afgelopen week echt even nodig gehad om de gebeurtenissen te verwerken *klik*.
Samen met vriendlief had ik een week of 2 geleden al gepland om een dagje naar de Veluwse Bron te gaan, omdat ik daar cadeaubonnen van had. Dat dagje hebben we uiteraard gewoon laten staan, want juist nu is het even fijn om er even uit te zijn. Even ons hoofd op andere dingen zetten. 
We hadden er ook nog een nachtje weg bij Bed & Breakfast Bij Dekkers aan vast geplakt, om ultiem te genieten. En niet ’s avonds met je relaxte kop in de auto nog te moeten stappen, voor een terugreis van 2 uur….


Ik hoop na terugkomst weer wat meer tijd enzovoorts te hebben om te bloggen. Want ik mis het vreselijk!
Alleen afgelopen tijd zijn vriendlief en ik een beetje door een rollercoaster van tijdgebrek en emoties gevlogen….

Kan ik jullie wellicht interesseren in een stukje over de Bed & Breakfast waar we verblijven vannavond/vannacht? 

See u soon!

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

