Het onderwerp van de 30 day movie challenge van vandaag….NO BRAINER! Over dat antwoord hoef ik niet lang na te denken.
Mijn favoriete acteur is de one and only Johnny Depp! Surprise, much? 😉


MAN, wat een acteur! En wat een rollen speelt hij! Compleet uitgedost, met stemmetjes, loopjes, maniertjes en al. Hij leeft zich compleet in in een rol, hoe maf of freaky die rol ook is. Super! Hij speelt de rol met overtuiging, je zou bijna denken dat hij zelf een nutcase is 😉

Vooral de films in samenwerking met Tim Burton en de Pirates of the Carribean reeks vind ik erg tof gespeeld door mister Johnny Depp. Het zijn  niet de meest standaard types wat hij in deze films speelt 😉

Tja, what can I say, ik vind het acteerspel van Johnny Depp gewoon briljant. Als er een film met Johnny uit komt, wil ik deze meestal zien. Ik heb niet alle films gezien, maar wel een groot deel van de films. De enige film van Johnny die ik heb afgezet tijdens het kijken omdat ik er niks aan vond, was Secret Window. Jaren geleden heb ik die een stuk gekeken, en ik vond de film vreselijk saai. Dus maar af gezet.

Op school hadden wij drama les, en ook ik vond het geweldig om maffe types te spelen. Heerlijk! Ik kon me helemaal inleven in dat soort rollen en even compleet de knop om zetten. 

Wie is jouw favoriete acteur? En wat vind je van mijn keuze?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

