Ik hou van roze, paars, glitter, de zon en nog veeeeel meer. En zo zat ik dan, mijn nagels met China Glaze Traffic Jam gelakt, en een aantal topcoats verspreid om me heen. Welke beauty moest ik in hemelsnaam gebruiken? 
En dus vroeg ik het op Twitter! Benieuwd welke van deze beauties het werd?


Ik lakte mijn nagels met deze *klik*  basecoat, een lakje CG Traffic Jam en toen gooide ik het vraagstuk op Twitter 😉

Op Twitter waren de meningen vrij eensgezind. Het moest definitely 1 van de 2 Catrice Million Styles toppers worden! Ik koos uiteindelijk voor Holo qué tal?! Het meest rechtse lakje op de foto. Ik koos dit lakje omdat het een zacht effect geeft, en ik die dag ergens naartoe moest waar schreeuwende glitter niet echt gepast was.

And I loved it! Ik kon wel de hele dag naar mijn nagels blijven kijken hihi! Gelukkig werkte het zonnetje ook mee, en kon ik NOG MEER van de glitters genieten ❤
 
Vers gelakt! (En nog niet schoon gemaakt….) 
Het resultaat vastleggen was een opgave. In het ene licht zag je mooie blaauw/paarse glitter, in het andere licht roze/oranje glitter. Ondanks dat ik me afvroeg of deze combi niet wat duf zou zijn (roze glitter bij roze….), was het dat niet! Ik vond het resultaat erg mooi 🙂
 
Hier onder het resultaat na 1 dag, en een poets- en afwasbeurt later! Dan mag een nagellak inderdaad wel wat chips gaan vertonen 😉 Ook heb ik de lak niet met nog een topcoat ‘afgedekt’.
 

 
 
 
 
 
 










Wat vinden jullie van deze combinatie? Welke combinatie had jij met dit lakje gemaakt? Of heb je nog leuke tips voor combinaties met de andere topcoats? Of verzoekjes?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

