April, een maand die voorbij gevlogen is en waarin ik niet zo heel veel foto’s gemaakt heb. Toch ga ik ze aan jullie showen! Prepare voor een whole lot of Wiefke foto’s, en ook nog wat andere foto’s πŸ˜‰

 

Knuffelen met Wiefke β™₯ Hoe huisdieren je emoties kunnen voelen…. Deze foto is gemaakt in de dagen na het overlijden van Bentley *klik* en Wiefke was niet bij ons weg te slaan. Ze kwam steeds maar bij ons liggen en knuffelen β™₯
Niet bij ons weg te slaan. Lekker bij de baasjes op schoot om te knuffelen en dutjes te doen β™₯
Rond getal op mijn kilometer teller!
Pasen was al voorbij, maar who cares! Genieten van een kopje Latte Amaretto en een paaskrans
Is she taking pictures of me again? You’ve GOT to be kidding me!Β 
Helaas een wazige foto, maar ZO lief! β™₯ Alsof ze zeggen wil ‘komt wel goed schatje’
Eventjes genieten bij de Coffeebar in Ikea met mijn nichtje en een heerlijk stuk appel-noten taart en een Latte Machiato β™₯
Vandaag is rooooooooooooooooze…. πŸ˜‰
Genieten van een wodka/Red Bull op zondag middag in het zonnetje β™₯
OOTD: Kobalt blauw t-shirt, kobalt blauwe broek en witte sleehakken! Lekker vrolijk en kleurig, BAM πŸ™‚
Deze *klik* lovely combinatie op mijn nagels β™₯
Wiefke aan het rollen in de zon! Je moet wel gelijkmatig bruin worden hΓ¨ πŸ˜‰ Β Ze mag normaal nooit naar buiten, maar met mooi weer mag ze met haar tuigje om naar buiten, of zonder tuigje als ze bij ons in de buurt blijft
We wilden wachten tot onze tuin klaar was met het kopen van een tuinset. Maar de tuinset die we graag wilden was in de aanbieding voor een mooi prijsje! Dus toch maar alvast gekocht, en gelijk opgezet πŸ˜‰ Plastic zeil er over tegen beschadigingen, kaarsjes er op, et voΓ­la!
Bij Sephora Maastricht binnen gewipt. De winkel was al ver leeg geroofd en dit filiaal sluit per 28 mei. Wel nog deze 3 Sephora make-upjes gescoord voor 10 euro
Knuffelkat! β™₯
Deze leuke sleutel ‘opbergers’ kocht ik voor mijn vriend als kerstcadeau. Omdat ik ze leuk vond, omdat we toen net samen woonden en omdat ze gewoon ontzettend handig zijn! Onze sleutelbossen steken er altijd in als we thuis zijn πŸ™‚Β 
Selfie in the sun ^_^
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur. Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr….
Wiefke sliep heerlijk op de kussens op de bank *snurrrrrrrrrrrrrrk* πŸ˜‰

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om de maand april door mijn ogen/foto’s te bekijken. Ook al waren het niet zo veel foto’s πŸ˜‰Β 

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

