Geen zon te zien als ik zo naar buiten kijk…. Maar toen onlangs het zonnetje scheen, dook ik in mijn nagellak la om er een holografisch lakje uit te vissen. Let’s do this! Ik heb het Hema holografische lakje Bordeaux en het lakje Purple, en vandaag laat ik Bordeaux zien. 
Aangezien er al veel reviews over te vinden zijn, zal ik voornamelijk het lakje van verschillende kanten laten zien in de hoop dat je een idee krijgt van deze beauty!

Shining in the sun 🙂 En uiteraard gebruik ik mijn favo basecoat 😉

Met 1 laagje krijg je een dekkend resultaat, score!

Mijn lakje lakte nogal dik en stroperig, maar na zoeken op internet kwam ik er achter dat dit waarschijnlijk aan mijn lakje ligt. Waarschijnlijk is deze in de winkel al open gedraaid geweest en daardoor ietwat uitgedroogd. Erg jammer! Dit lakje schijnt namelijk eigenlijk erg fijn te lakken!
Let wel op dat je met lakken de nagellak niet ‘verschuift’. 

Lijkt zo wel een beetje op Max Factor Fantasy Fire, vind je niet?

Als de zon op dit lakje schijnt, is het echt een beauty! Ook in het daglicht blijft het een mooi lakje, ik blijf er maar naar kijken en met mijn nagels licht invallen zoeken om de nagellak tot z’n recht te laten komen 😉
 
Voor de prijs mogen we niet klagen, maar er zijn natuurlijk sterkere holografische lakjes verkrijgbaar, zoals die van China Glaze en het special edition lakje van Gosh. Maar om je holografische stash mee te beginnen, zijn deze lakjes erg geschikt 🙂
 
Dit lakje kost bij Hema €3,75 en is ook in blauw-, groen- en roze tinten te koop 🙂
 
Heb jij al een Hema holografic lakje? Of een andere holografische beauty?
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
