Veel mensen zijn erg enthousiast over Lush Lemony Flutter. Ik ben er erg benieuwd naar, maar kom niet vaak in de buurt van Lush. Ik zoek echter wel nog steeds een fijn product voor mijn nagelriemen.
Toen ik in Duitsland was, kwam ik dit budget product tegen. Geen citroen geurtje, maar abrikoos! Zou het wat zijn?


Ik kocht deze budget variant voor ongeveer €2,75 en was erg benieuwd of het een fijn product zou zijn!
Met het koude weer van de afgelopen tijd, kunnen mijn nagels en nagelriemen wel wat extra verzorging gebruiken. Ook heb ik vrienden geholpen met behang af trekken, ook niet bepaald vriendelijk voor je nagels en nagelriemen. 😉
Let’s put it to the test!

Het potje is knal oranje, met een zilveren dop. Makkelijk terug te vinden in je stash. Al vind ik de zilveren dop niet mooi. Hij voelt ook goedkoop aan. Het potje zelf is wel fijn.
Op de achterkant staan de ingrediënten, en de inhoud. Het potje bevat 15 ml product. Daar kun je wel even een tijdje mee vooruit!

Het potje is goed gevuld met product. Ik had eerst gedacht dat het een soort jelly substantie zou zijn, maar het is echt een butter. Verrassing!

Je kunt makkelijk wat product uit het potje halen. Let wel op dat je niet te veel pakt. Je hebt maar een beetje nodig. De abrikozen geur is duidelijk aanwezig, ik ben benieuwd hoe de verder gaat uitpakken. Ik vind ‘m erg sterk en zoet. Niet echt waar ik van houdt! En dat terwijl ik juist dacht dat ik de abrikozen geur wel zou kunnen waarderen. Ik houd wel van een beetje zoet en fruitig. Maar dit is wel erg zoet….

Het product smelt als het warm word. Hierdoor smeert het zich heel makkelijk uit. Met het beetje product wat ik op de foto’s gepakt had, had ik genoeg om de nagelriemen en nagels van mijn beide handen in te smeren.
 
Na 1 keer smeren, voel ik gelijk al verschil! Mijn nagelriemen voelen zachter en verzorgd aan! Na een aantal keer smeren zie ik ook verschil. Hallo mooie, verzorgde nagelriemen! Glad to see you again 🙂
 
De abrikozen geur blijft goed hangen op je nagelriemen, en ruik je de eerstkomende tijd dus nog wel. De geur blijft net zo sterk en zoet als tijdens het smeren.

Conclusie: het is echt een super fijn product, budget topper! Niks te klagen wat betreft de werking. Wat ik zelf absoluut niet fijn vind, is de geur. Ik vind de abrikozen geur echt te sterk en te zoet! Doordat het goed blijft hangen, blijf je het ook ruiken. Fijn als je er van houdt, maar voor mij een ‘afknapper’. Als de geur nou anders zou zijn, zou ik niet meer zonder willen. Nu skip ik het product daardoor juist liever.
 
Deze P2 cuticle cream is alleen te koop in Duitsland. P2 zou in een enkele Nederlandse DA verkocht worden, maar vooralsnog is P2 niet in Nederland te koop. Jammer, want ze hebben erg fijne producten met een budget prijsje!
Welk product gebruik jij om je nagels en nagelriemen te verzorgen? 
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
