Het is bijna niet te geloven, maar het is alweer juni…. Sinds afgelopen weekend is het weer mooi weer, maar in mei heeft het geschommeld tussen lente, herfst en bijna zelfs winter! Van mij mag de lente, en daarna de zomer, nu wel echt aanbreken!
Let’s take a look πŸ˜‰

Op zolder opruimen. Mijn cd’s sorteren en een plekje geven in het cd rek
Bounty sprong uit het niets in het mandje bij Wiefke. Die wist niet zo goed wat ze er van moest vinden πŸ˜‰
Babyfood Challenge gedaan, check het filmpje hier *klik*
Daarna samen de smaak ‘weg werken’ met een Mc Flurry in Duitsland. Kaylani had de Mc Flurry Daim, ik de Mc Flurry Orio. Beiden lekker!
Chillen als een baas? Of side planking? xD
Schoot ingepikt….
En toch is chillen in het zonnetje nog steeds het lekkerste! Vooral als vrouwtje zich binnen uitslooft met poetsen, en baasje met in de tuin werken
Deze nagellakremover ruikt echt lekker als je ‘m gebruikt hebt! Zachte geur op je nagels! En ook nog speciaal voor breekbare nagels, en zeer budget met een prijs van rond de euro!
Te koop bij Kaufland in Duitsland!
Nagels in de lak zetten! *Klik* Β voor het artikel


Mooi weer = lekker buiten eten! Lekker makkelijk vandaag, broodje hamburger!


Jummie, couscous salade! Receptje, anyone? Erg makkelijk te maken, en zowel koud als warm te eten!
Gezond tussendoortje, kiwi!
Testing, testing, 1, 2, 3…. De Nivea reinigingscrΓ¨me testte ik al een tijdje terug *klik*, dus kocht ik ook de rest van de lijn om te testen. Het oranje potje van P2 heb ik ook al gereviewed *klik*
Pink Bambi eyes kind of day
Het boek waar ik al een tijdje naar op zoek was, voor een klein prijsje op Marktplaats gekocht! Ziet er uit als nieuw!
This.is.happening.again.
Ik verf mijn haar al een tijdje met deze verf. Fijne verg, mooie kleur, handig aan te brengen (mousse kleuring, dus: kind kan de was doen) EN ze denken ook nog mee met de klant! Druk het voorgedrukte rondje uit de verpakking, en zet er tijdens het verven je flacon in. De flacon en het doosje worden vies, maar niet je wasbak. SCORE!!!!


Moederdagcadeau! Thee for one setje en een magnetische boekenlegger
Lief gedichtje op de boekenlegger
NOTD en Paw Of The Day πŸ˜‰ β™₯
Meligheid in de trein! Ontzettend vies weer, en ik ging met mam naar de Libelle Zomerweek met thema: Brasil lalalalalalaaaaaaa…..Β 
Tijdens een bezoekje bij oma, sleepte ze me naar buiten naar de ijsboer die door de straat reed. Ik werd bijna verplicht tot het nemen van een ijsje πŸ˜‰ AND IT WAS SOOOO GOOD! Citroen en meloen ijs, jummie!
Mijn nichtje vroeg of ik mee ging naar Van Cranenbroek, op Hemelvaartsdag -_-‘ DRUKTE!
Even weer nieuwe energie tanken samen….
Armsteun much?! πŸ˜‰Β 
Yankee Candle wax tarts gekocht op de Libelle Zomerweek! β™₯
Cutie! β™₯


Gekregen badkamerkast ingeruimd! Wasdag, dus nog niet alles in de kast. De handdoeken beneden zijn later nog goed in de kast gelegd πŸ˜‰
Vriendlief heeft nachtdienst, en ik kijk een tweetal afleveringen van mijn favo serie in bed voor het slapen gaan πŸ™‚
Dik vest aan (want: ijskoud) en een ijsje! Tja, je bent gek op ijsjes of je bent het niet he?! πŸ˜›
Lekkerrrrrrrrrrrrrr! De nieuwe Sultana met mango smaak! En, ik zie dat er opeens weer 3 koekjes in een pakje zitten ipv 2, huh?
Boodschapjes doen! 8 pakken Dubbelfris voor 5 euro = rennen! We drinken graag Dubbelfris namelijk πŸ˜‰
Knuffelen met Basko β™₯


Dat waren mijn foto’s van mij πŸ™‚ Hopelijk vonden jullie het weer leuk!Β 
Laat de lente maar beginnen, ik heb er zin in πŸ˜‰

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

