Het kriebelt, ik wil graag een ander kleurtje in mijn haar. Al is het alleen voor de zomer. Ik heb vorig jaar een pakje verf in handen gehad, en durfde het toen niet. Elke keer als ik weer in de DM sta, springt de kleur echter weer in mijn vizier.
Zou ik? Of zou ik toch niet?


No worries, het gaat geen kleur zoals de bovenstaande kleurtjes worden πŸ˜‰ Ik zat zelf te denken aan een kleurtje zoals dit:

Een koper/oranje kleurtje! Net hoe je het wil noemen. Exclusief de blonde plukjes van Hayley Williams (Paramore) dan πŸ˜‰
Pittig kleurtje, en een stuk lichter als wat ik nu heb.
Ik heb al meerdere kleuren rood-achtig in mijn haar gehad, zoals je hieronder kunt zien.Β En dit is nog maar een kleine opsomming πŸ˜‰
Maar zo licht als wat nu door mijn hoofd spookt, nog niet!
Β 
2009 Rood
2012 Donkerbruin met een ‘hint’ rood er in
2012 Roodbruin
De bedoeling is om mijn haar te ontkleuren (afhankelijk van hoe lang je de ontkleuring er in laat zitten wordt je haar lichter. Dus de intensiteit van de kleur die je erna er in doet, is daar afhankelijk van) Daarna gooi ik dan de koper kleur er in πŸ™‚
Β 
Hieronder nog wat ideetjes van de kleur.
Β 
Wat denken jullie, gaat het wat voor mij zijn, koper kleur?Β 
Ik heb in ieder geval nog een pakje van mijn ‘eigen’ haarverf achter de hand, just in case.
Β 
Oh ja, en als iemand een tip heeft qua haarverf, altijd welkom! Ik ga morgen de verf kopen in Duitsland πŸ™‚
Β 
Dikke knuffel,
Roxanne β™₯
