De maand juni is voorbij gevlogen! Zo snel zelfs, dat ik er helemaal niet aan had gedacht om een ‘Strike a pose‘ artikel te maken! Dus iets later, maar hierbij alsnog de foto’s ๐Ÿ˜‰ Het zijn er niet zo veel als sommige andere maanden maar ach, dat mag de pret niet drukken!

Wiefke waande zich in de jungle toen ze langs het onkruid kroop wat in onze -under construction zijnde- tuin staat
Ook kreeg ze een nieuw eet- en drinkbakje! Uiteraard paarse ๐Ÿ˜‰ Omdat het zo’n lekker weer was, was Wiefke samen met ons in de tuin met haar tuigje om. Voorzien van spijs en drank ๐Ÿ˜‰
Meestal als ik in Maastricht ben, wip ik even de Douwe Egberts naar binnen.
Ontbijten met mam bij de Hema, lekker!!!!
Toevallig was ik een paar dagen later weer in Maastricht. Ik wipte dankzij de tip van Joyceย binnen bij Taart in Maastricht. Echt een superschattig zaakje waar ze heerlijke koffie en gebak hebben.ย 
Natuurlijk ging ik ook voor een stukje taart! Dit is ananas/mango/kokos taart. Heaven! โ™ฅ
Ik kocht een aantal spulletjes in Maastricht bij de Aziatische supermarkt (hallo kilo kokos rasp voor 3 euro!), en kocht bij Lush de vernieuwde Lip Service (got to love lipbalsem!) en kreeg een monstertje Lemony Flutter
DM in Duitsland heeft ook regelmatig limited edition douchegels. Ook deze kosten, net als de douchegels uit het vaste assortiment, โ‚ฌ0,65 per fles. Ik nam Piรฑa Colada mee ๐Ÿ™‚ If you like Piรฑa Coladas…. ๐Ÿ˜‰
De eerste barbecue met vriendlief en vrienden! Met de barbecue van onze vrienden, en in onze tuin die nog niet af is ๐Ÿ˜‰
Uitgeteld…. xD
Bij gebrek aan een voetenbadje, maar een voetendouche genomen ๐Ÿ˜›
Wiefke kreeg ook nog een nieuwe krabton! Ze heeft een grote krabpaal, waar ze zelden op ligt. Dus die staat tijdelijk op zolder. De kleine krabpaal was kapot dus tijd voor iets nieuws. Deze krabton is DE uitkomst! Ze gebruikt hem veelvuldig en gaat er veel op en in liggen. SCORE!
Onze buren gingen naar Pinkpop, dus bood ik aan om de hondjes een keer uit te laten ๐Ÿ™‚
Knuffelen met mijn meisje โ™ฅ
Schoonouders gaven de tip dat deze saus lekker was. Dus kochten we 1 flesje voor hun en 1 voor ons om te proberen. De volgende keer dat ik bij Kaufland was kocht ik nog 1 flesje voor ons en 2 voor hun. Jummie!
Samen met mijn schoonzus maakte ik Hello Kitty cupcakes. Erg cute,ย maar niet echt lekker ๐Ÿ˜‰
Ik wilde een anders kleurtje in mijn haar, *klik*, en kocht daar verf voor! De kleur lijkt op de foto veeeeeeel feller als op het pakje. Zo *klik*ย ziet het pakje er echt uit ๐Ÿ˜‰
Eerst samen met een vriendin m’n haar opgelicht, en toen de verf er in gedaan! Ik wilde er nog een voor en na artikel over schrijven, vinden jullie dat leuk?

En dat was het weer voor de maand juni. Hopelijk vonden jullie het weer leuk om mee te kijken ๐Ÿ™‚

Dikke knuffel,

Roxanne โ™ฅ

