Ja, I did it! Ik reed naar de Duitse DM en kocht een pakje ontkleurder en een pakje oranje verf. Ik vond het toch wel spannend, want stel het zou toch niet uit zien? Ach, dan had ik nog steeds een pakje van mijn ‘oude’ haarverf thuis staan. Just in case.
Samen met een vriendin ontkleurde ik mijn haar (lees: blonde uitgroei en iets lichter haar) en gooiden we het pakje oranje verf in mijn haar.


Laten we eerst even een voor-foto bekijken.


Je ziet, mijn haar was best donker. Dus we hebben de ontkleurder er langer in moeten laten zitten dan op het pakje aangegeven stond. Gelukkig gebruikte ik fijne verf, die niet ‘bijt’.Β 
Ik gebruikte Schwarzkopf Perfect Mousse kleuring, met welke je ook heel fijn zelf je haar kunt verven. Je gebruikt de verf, alsof je shampoo in je haren doet. Alleen moet je met de verf natuurlijk ook opletten dat je je uitgroei goed insmeert.

Deze kleur gebruikte ik om mijn haar te verven. De kleur lijkt op deze foto feller dan de daadwerkelijke kleur van het pakje

En dit was het resultaat:

I love it! Het was nergens voor nodig om me zorgen te maken dat mijn nieuwe haarkleur me niet zou staan. Ik ben er erg blij mee! Ik kreeg ook flink wat complimenten! Uiteraard zijn er ook mensen die het minder mooi vinden. Of minder mooi als mijn vorige haarkleur. Maar goed, ieder zo zijn mening πŸ™‚

Mijn haarkleur verliep van de uitgroei tot aan de haarpunten. Het leek wel een soort ombre effect door de verfresten van mijn donkere haarkleur. Maar ach, het zag er best leuk uit, net alsof het zo hoorde πŸ˜‰

Rood haar kun je het beste de 1e keer snel er achteraan nog een keer verven zodat de kleur beter pakt. 1,5 week na verfbeurt nummer 1, gooide ik er dus nog een verfbeurt tegenaan. Ik heb nu een minder ombre effect in mijn haar, en de kleur blijft wat beter zitten. Yay! πŸ˜€

Wat vinden jullie van mijn nieuwe haarkleur?

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

