Hallo augustus! Wat ben je snel gearriveerd! In juli hadden mijn vriend en ik 2 weken vakantie, waarin we 1 week bezig waren met de tuin en in de andere week een dagje naar Phantasialand gingen, wat bouwmarkten bezochten en voor de rest wat probeerden te genieten van het weer en onze vrije dagen! Kijk je mee?
Guess what I was doing? Right, mijn stash opruimen πŸ™‚
Basko en Flupke (honden van mijn ouders) aan het ‘worstelen’ met een bal
Lekker! En al helemaal op een warme dag! Amstel Radler πŸ™‚Β 
Ik verfde mijn haar in een andere kleur *klik* en was er erg blij mee πŸ˜€ β™₯
Met mijn schoonmoeder en schoonzus van de zon en een boekje/reclamefolder lezen terwijl de mannen hard aan het werk waren in de tuin
Wiehoe! Mijn collega Shirley (zij blogt toevallig ook, en wel op ‘Touch of Buddha’) is zwanger! Dat vraagt om een leuk kaartje πŸ™‚
Werken aan de tuin
Wittekerke rosΓ© biertje, zonnebril en lekker in de tuin zitten ’s avonds
Haartjes opnieuw in de verf
My hair is on fire! πŸ˜‰
Voordeelpakken bij Kruidvat β™₯ ! Liefde voor deze lijn! Review volgt nog πŸ™‚
Pasta gemaakt! Receptje anyone?
Teennagels voorzien van een vrolijk kleurtje!
Ondanks de warmte even knuffelen met mijn meisje β™₯
Mijn nieuwe koraal kleurige broek aan met een blauw truitje! Lekker vrolijke kleurtjes πŸ™‚ Oh, en nu hooked aan dingen met een koraal kleurtje πŸ˜‰
Basko β™₯β™₯β™₯β™₯
Na lange tijd weer eens op de fiets! Die stond nog bij mijn ouders in de garage. Vriendlief zette me bij mijn ouders af, en ik fietste terug naar huis. Lekker, de wind door mijn haar πŸ™‚
Bloemen van the boyfriendΒ gekregen omdat we een jaar samen zijn β™₯
Zwembad gekocht. HALLO VERKOELING!
Easy cooking! Aardappeltjes en kip krokantje uit de oven. Daarbij komkommer salade met een sla sausje en wat kruiden er doorheen. Nom!
Ondertussen het zwembad vol laten lopen!
Bijkleuren! En de slippers uit, want ik begin een slipper afdruk op mijn voeten te krijgen hihi πŸ˜‰
Gezellige avond met vriendlief met een glaasje gele wodka en toastjes
Bounty chillt ‘m op de bank
Via Social Deal een luxe ontbijt gekocht bij Goya in Heerlen. Samen met the boyfriend van genoten! En we zaten bommetje vol er na! Maar het was wel heeeeeeeeeerlijk!
Knuffelen met Bounty! Maf beest πŸ˜‰
Deze crackers kocht ik bij Aldi, en ze zijn echt heerlijk!
Een dagje van thuis uit werken! Ik kon mijn bureau boven niet gebruiken omdat vriendlief lag te slapen na zijn nachtdienst. Dus dan maar beneden.
Het beeldscherm gewist ivm privacy gevoelige informatie.

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om mijn maand in foto’s te zien! See ya next month! πŸ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

