Pasgeleden werd ik op de Facebook pagina van Hema uitgekozen om een masker te testen. Ik koos zelf voor het Fruity Feast masker en kon niet wachten om het te testen! Uiteraard testte ik het voor de Hema Facebookpagina, maar besloot ik om mijn bevindingen ook hier te publiceren voor jullie πŸ™‚


Verpakking:Β 
Het masker zit in een oranje verpakking met daar op bloemetjes. Persoonlijk vind ik de verpakking niet erg spannend. Maar goed, het gaat zich om de inhoud en de werking.


Prijs: Voor het Fruity Feast betaal je €1,60. Er zit 12 ml in, best veel. Hier kun je 2 keer mee doen, of het masker samen met een vriendin gebruiken bijvoorbeeld.

Hoe te gebruiken: Breng een masker altijd aan op een gereinigd gezicht. Breng het masker gelijkmatig aan op je gezicht en houd daarbij ruimte vrij rond je mond en ogen. Laat het masker 10 tot 15 minuten intrekken en spoel het erna af.


Substantie:
Mij viel pas op dat het een kleimasker was, toen ik het masker ontving. Hm, ik ben normaal niet zo gek op kleimaskers maar ach, wie weet is dit wel een heel fijn masker!

Het masker is een dikke romige substantie. Ik breng het masker dus liever aan met een kwast. Dat werkt preciezer en knoeit minder πŸ˜‰


Smeren maar!:
Omdat het masker dik is, smeert het iets lastiger uit. Het masker heeft een hele lichte roze kleur en ruikt inderdaad fruitig. Fruit snoepjes, daar kan ik de geur het beste mee vergelijken. Zoet fruit.

Ik merk bij het aanbrengen van het masker al snel dat het masker hard wordt op je huid.

Net aangebracht
Close-upje. Het masker begint al te drogen

Tijdens het ‘intrekken’ van het masker, droogt het masker op. Altijd fijn als vriendlief je dan laat lachen en er stukjes masker op je kleren vallen πŸ˜‰Β 
Ik vind het gevoel van een opgedroogd kleimasker op je gezicht niet fijn, en ook dit masker wordt droog en hard op je gezicht. Zou het er met water af gaan, of hebben we hamer en beitel nodig? πŸ˜‰

Na 15 minuten. Nee, lachen gaat niet meer. Het masker is hard geworden

Met een washandje met lauwwarm water heb ik het masker van mijn gezicht af gehaald. Gelukkig gaat dit zonder al te veel boenen. Aiiii, trekkerig gevoel, hallo! Ik breng nog wat tonic aan op mijn gezicht. Het trekkerige gevoel blijft. No bueno 😦

Conclusie: Ik ben en blijf geen fan van kleimaskers. Helaas heeft dit Hema masker daar geen verandering in kunnen brengen 😦 Mijn huid is trekkerig na gebruik, en dat vind ik een vreselijk gevoel. Jammer! Misschien als je een vettere huid hebt dat dit een beter masker voor je is. Mijn droge huidje was er niet blij mee 😦

Zijn jullie al bekend met de maskers van Hema? Lijkt dit jou een fijn masker?

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

