I spy with my little eye…. Ik spotte onderstaand persbericht van Catrice en mijn hart sloeg een slag over! Ik slaakte een cheesy ‘ohhhhhhhhhhh’ kreetje en zat al bijna in de auto om te gaan bivakkeren voor de deur van de DM in Duitsland. De DM in Duitsland? Ja, want helaas is het niet zeker of deze collectie naar Nederland komt. Hard duimen dus allemaal, want hij lijkt me zooooooooooo mooi!


De collectie bestaat uit 3 paletten met 6 oogschaduws elk, een blush, highlighter, mini kohl potlood en een mini applicator. Daarnaast zijn er ook nog 3 nagellakjes te koop, in bijpassende kleuren van het palette. 

C01
C02
C03

Ik vind nergens namen voor de paletten  Dus of ze alleen een nummer hebben? De palletten zullen in ieder geval voor €7,99 over de Duitse toonbanken gaan.

C01 Pinkroque, C02 Forevergreen, C03 Bronze-Deco

De lakjes zullen verkocht worden voor €2,79 per stuk.

Ik ben vooral erg benieuwd naar het paarse palette en het paars/roze lakje. Want ja, ik hou nu eenmaal van paars 😉
De collectie zal in van half oktober tot half november verkocht worden in Duitsland.

Lijkt jou deze collectie wat? En waar ben je het meest nieuwsgierig naar?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

