September alweer. De herfst begint eind van de maand, en dan gaat het hard richting de kerst… Ach ja, ieder seizoen zijn charme ๐Ÿ˜‰ Vandaag nemen we even een kijkje in de achteruitkijkspiegel naar augustus. Een ‘lekkere’ maand, want ik heb best wat food foto’s gemaakt. Niet kijken dus met honger ๐Ÿ˜‰

Ook Manhattan bracht een versie van de bekende Chubby Sticks uit, en ik kocht er 2. Ik reviewde ze hierย *klik*
Zachte witte puntjes beleggen met boter, aardbeien en suiker. Nom! โ™ฅ
Chillen in de tuin in het zwembad op een zonnige zondag โ™ฅ
Left over barbecue dinner.ย Salade, frikandel en sausjes
Op zolder een tas met mijn oude, ongelezen Viva’s en Flair’s gevonden. Maar eens lezen ๐Ÿ˜‰
Slippers met ‘mijn naam’! ๐Ÿ˜‰ En ik draag ze graag ๐Ÿ™‚
De bunny’s klimmen graag overal op. Ook Bruce gebruikte mij als hindernisbaan en poseerde voor de foto ๐Ÿ˜›
Oma was jarig! Oma heeft elk jaar Mont Blanc vla, zo heerlijk! Met advocaat en kersen, nom! โ™ฅ
Hoera, ons voortuintje is klaar! Het was al klaar, maar we hadden het nog ietwat aangepast ๐Ÿ˜‰ De keien zijn overigens antraciet, net als die in de schanskorf. Ze zitten alleen nog vol stof, dus de regen zal de ware kleur nog naar boven ‘toveren’ ๐Ÿ˜‰
Vriendlief werken, en ik flans een snelle maar lekker maaltijd in mekaar. Rรถsti’s en vis (Queens Panga filet met zwarte peper en citroen, aanrader!) in de oven en koude witte bonen in tomatensaus er bij. Jummie!
Ikea met mijn zusje = ijsje!
Pap werd 50, en dus versierde ik met mijn zusje en haar vriend midden in de nacht het huis ๐Ÿ˜‰
From where I stand…. (What the hell are u doing?ย hoor je Wiefke bijna denken :P)
Campina’s tijdelijke topper: vakantievla. Spekjesvla welteverstaan! Om to the nom! Zoet, roze en een suikerspin-achtig smaakje. Love it!
Mijn ouders waren 3 weken naar de camping. Dus ik ging een dagje er heen. Samen liepen we een middagje door Panningen heen. Op het terras bestelde ik een ijskoffie met chocola, lekker!
Zet je het eten even op de foto? Aldus pap ๐Ÿ˜‰ Mam had een schotel met mihoen, gebakken ei en kroepoek, pap had frietjes met kip satรฉ en ik had een varkenshaasje met peperroomsaus en gebakken aardappeltjes. Oh, en een framboos mango smoothie. Alles was heerlijk!
Ja, en toen moest het toetje natuurlijk ook op de foto ๐Ÿ˜‰ Ik had de ananas fantasie. Ijs, met verse ananas โ™ฅ


Leuke spulletjes gezien bij Action!

ย 
Gezellige avond met vrienden!ย 
Luie zondag + pizza taco = โ™ฅ
Mam zag een aanbieding voor permanente make-up. Dus er werd wat heen en weer geappt. Mam heeft ondertussen een afspraak gemaakt! Ik wacht nog even, twijfelde nog dus leek me niet slim om het nu te doen ๐Ÿ˜‰ Overigens zijn we hier maar wat aan het dollen ๐Ÿ˜‰ (Johnnie is trouwens een tattoo artist ;))
Samen met een collega culinair gedaan en gekookt. Verse tagliatelle, tonijn, uitje, prei, courgette enย crรจmeย fraรฎche. Heerlijk, en zo simpel!
In de badkamer kast heb ik producten gezet die ik eerst op wil gebruiken. Maar dan, keuze stress! Welke eerst?! Ik koos uiteindelijk voor de Rio de Janeiro, omdat de Juicy Melon lekkerder ruikt en ik daar langer van wil hebben ๐Ÿ˜‰
Probleem nummer 2: nu heb ik al een paar dagen het liedje in mijn hoofd >_<‘
Een leuke selfie van jezelf willen maken…. Daar hoort toch ook wat meligheid bij ๐Ÿ˜›
Zodat je uiteindelijk een leuke selfie als resultaat hebt ๐Ÿ™‚ Het werd tijd voor een nieuwe avatar voor de blog op Twitter en Blogger, dus het was selfie tijd!
Wiefke zat zich te bekijken wat ik aan het doen was. Dus ook zij mocht op de foto ๐Ÿ˜‰
Me and my girlfriend โ™ฅ

Wat hebben jullie afgelopen maand allemaal gedaan? Ik heb in ieder geval goed gegeten, zoals je kunt zien aan de eet foto’s haha! Volgende maand maar zorgen dat ik ook andere foto’s er tussen heb haha ๐Ÿ˜‰ Voor degenen die nu honger hebben….sorry ๐Ÿ˜‰

Dikke knuffel,
Roxanne โ™ฅ

