Altijd al benieuwd geweest naar Pupa nagellak? Lees dan snel verder! Want jij kunt er 1 gratis proberen!
Ik las dat iedereen een gratis Pupa nagellak kan ophalen, en je hoeft er bijna niks voor te doen! Je kunt zelfs je eigen ophaalpunt en je eigen kleurtje uitkiezen.
Dat is natuurlijk een tip die ik graag met jullie deel!


Klik op deze link en volg de stappen! 
1 like de Facebook pagina van Pupa
2 vul je gegevens in
3 kies een salon in jouw buurt (zelfs hier in de buurt waren er 5 waar uit ik kon kiezen!) 
4 print de coupon die je in je mailbox krijgt en kies in de salon een kleurtje uit

Zo simpel is het!
Ik heb de coupon al aangevraagd, en ik kan niet wachten om een kleurtje te gaan uitzoeken. Ik heb zelf nog geen enkel Pupa lakje in mijn stash

Ga jij gebruik maken van deze actie? Heb jij al Pupa lakjes in je stash?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

