Hello lovelies!

Laten we een blik in de achteruitkijkspiegel nemen naar september, shall we? Het zijn deze maand niet zo veel foto’s, maar dat maakt het vast niet minder leuk om mee te kijken πŸ˜‰Β 

Griekse yoghurt met blauwe bessen, mango en een beetje honing als ontbijt
Wiefke gebruikte haar grote krabpaal (deze dus) nooit, dus ik kocht een aantal maanden geleden een krabton. Ik verkocht de oude, en haalde deze van zolder zodat hij opgehaald kon worden. En wie ging er in liggen?! Juist…. >_<‘
Toen vriendlief de konijnenkooi schoonmaakte, zette ik Bruce er ook even op haha
Samen met vrienden een avondje weg geweest (onze vriendjes moesten dj’en, en wij gingen voor de gezelligheid mee) en erna bij hun blijven slapen. Iedereen sliep nog toen ik op stond, dus ik maakte alvast een ochtendwandeling met hun hond Dharani πŸ™‚
Pannenkoeken gebakken! Tot ik bedacht dat ik nog blauwe bessen had…. Mmmm, de pannenkoeken werden er alleen maar NOG lekkerder van!
Vriendlief ging darten, en ik had een ‘bank’-avondje. Chill kleding, dekentje, dvd, chips en een mok Wiener Melange! De film is trouwens een aanrader! Ik heb deze al vaker gezien, en hij blijft me telkens raken, telkens weer moet ik huilen!
Zo’n heerlijke mok! Van de Xenos! En hij gaat nog vaak uit de kast komen de komende maanden πŸ˜‰
Zaterdag = boodschappenlijst maken! Sinds kort maak ik ook een menu lijst. Gezien we beiden onregelmatig werken (we werken beiden in de zorg) en omdat dit praktischer is met boodschappen doen. Zo kun je alle boodschappen in 1x kopen.
Ja, ook ik kon er (na veel pogingen) niet meer langs lopen en kocht pepernoten! Ze zijn nog steeds dicht, oh de zelfbeheersing…. Hoewel ik op Facebook las dat iemand de Bolletje Kruidnoten opeens niet meer lekker vond…. Dus binnenkort gaan ze toch open, even testen….
Naar de markt geweest voor nieuw fruit! Frambozen en bramen! Samen met de laatste blauwe bessen en wat Griekse yoghurt en honing ❀
Er wilde iemand aandacht/graag op schoot
Tea time!
Mijn haar ging wederom in de verf! Komende maand voor ik op vakantie ga, verf ik ze nog eens. Na mijn vakantie wil ik ze toch weer donkerder verven. Naar het seizoen πŸ˜‰
Wiefke bekeek de binnenkant van haar ogen, ik keek naar The Voice!
Ontbijtje maken! Ik koop deze altijd bij Kaufland, ze zijn zooooo lekker! (het is redelijk sterke knoflookboter, dus ik maakte ze op een luie zondag ochtend)
En zo komen ze dan uit de oven. Heerlijk! ❀
Essie lakjes bij Big Bazar gescoord!
Samen met een collega ging ik naar Carolus Thermen in Aken. Even lekker ontspannen in de sauna!Β 
Lush post! Aanstaande vrijdag worden de kerstspullen gelanceerd, en krijg ik een VIP tour. Willen jullie hier een verslagje van lezen? πŸ™‚
Tijdens het afrekenen van mijn boodschappen, kreeg ik een zak mee met bovenstaande spulletjes! Als je voor 25 euro kocht, kreeg je deze spullen t.w.v. 5 euro gratis bij Jumbo! Altijd lekker πŸ™‚
Wiefke had een wat tranend oogje, wat gelukkig al snel over was. Toen ik beneden kwam, sprong ze gelijk op schoot! Knuffeltijd!!!!
Oh, en Dress Red Day! Toevallig droeg ik een rode pyjamabroek, later op de dag trok ik een rode broek aan πŸ™‚

Dat was deze maand weer! Hopelijk vond je het weer leuk om te lezen/bekijken πŸ˜‰

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

