Don’t get me wrong, de herfst heeft zijn fijne dingen. Maar vorige week wilde ik de zomer toch nog heeeeeeel even vasthouden. Hoe ik dat deed? Door middel van een zomers maskertje van de Duitse DM! Even afscheid nemen van de zomer in stijl 😉


Verpakking:

Het masker zit een vrolijke lichtblauwe verpakking met palmbomen, schelpen met parels, bloemen….. Een zomergevoel, dat krijg ik er wel van!


Prijs en inhoud:
Voor een verpakking van in totaal 16 ml betaal je 65 cent! Niet duur! En al helemaal niet als je ziet dat je de verpakking in 2 stukken kunt delen waardoor je 2x met het masker kunt doen. Of waardoor je natuurlijk samen met iemand anders het masker kunt gebruiken. Samen nog even de zomer vasthouden 😉

Verkrijgbaarheid:
Dit masker was een zomer LE in de Duitse DM. Het wordt wel nog verkocht, want ook de laatste maskertjes moeten natuurlijk op 😉

Geur en substantie:
Het masker zag er in het zakje nogal groen uit, en smeerde uit als een créme. De geur vond ik nogal lastig thuis brengen. Ik vond deze niet uitgesproken lekker, maar ook niet direct vies. Het was een ietwat zoete, beetje bloemige geur.


Hoe aan te brengen en werking:
Op de Balea maskers staat altijd een fijne gebruiksaanwijzing, en er staat ook altijd uitgelegd wat het masker zou moeten doen voor jou en je huid. Je huid moet verfrist aanvoelen na gebruik, ook zou het gebruik van dit masker goed zijn voor je ontspanning en moet je huid er zijdig zacht van aan gaan voelen. De Vitamine E in dit masker zou huidveroudering door de zon tegen gaan.
Breng het masker gelijkmatig aan op een gereinigde huid en laat de mond en ogen vrij. Laat het masker 10 tot 15 minuten inwerken, en verwijder daarna de resten met een reinigingsdoekje. Ze geven je ook nog de tip om de maskerkwast van Ebelin (ook van DM eigen merk, net als Balea) te gebruiken om het masker aan te brengen!


Conclusie:
Het masker smeerde erg fijn uit, hiervoor gebruikte ik een foundation kwast. Gelukkig zag het er op mijn huid niet zo fel groen uit als in het zakje. Het masker tintelde lichtjes nadat ik het aangebracht had, maar het was geen vervelend gevoel. Ik liet het masker 15 minuten zitten, en zag dat het op sommige plekken al gedeeltelijk in de huid was getrokken. Met een gezichtsreinigingsdoekje haalde ik de resten van mijn gezicht. Mijn gezicht voelde inderdaad lekker zacht en gevoed aan. Een licht trekkerig gevoel hield ik er wel aan over. I blame it on mijn droge huidje wat ook moet wennen aan de herfst, dan weer de nazomer, dan weer de herfst…. Over het algemeen dus een fijn masker!


Kijk jij uit naar de herfst? Of pak je stiekem ook nog wat kleine stukjes zomer mee? 😉


Dikke knuffel,
Roxanne ♥

ps: dit soort melige foto’s krijg je als een leuke-masker-op-je-toet foto niet wil lukken 😉
