Vrijdag 04 oktober toog ik naar Maastricht voor een VIP rondleiding door de Lush winkel. De wintercollectie werd namelijk gepresenteerd! Daar zei ik geen nee tegen, ik was erg benieuwd of mijn favorieten dit jaar terug waren!

Speciaal voor jullie een foto verslagje, wat natuurlijk veel leuker is als persfoto’s. Toch? Helaas bestaan er nog geen geur computers, anders hadden jullie mee kunnen genieten van de heerlijk geurende producten.


Sommige producten uit de wintercollectie waren er helaas nog niet, dus je zult een aantal producten missen in dit overzichtje. Maar de meeste producten kun je gewoon bekijken 🙂


Arthur fladderde in een roze Snowfairy jurk rond, terwijl hij een VIP rondleiding aan een andere blogger gaf. Ik kreeg de rondleiding van een andere Lushie. Gewapend met mijn camera en een glaasje punch bekeek ik de wintercollectie.


Let The Good Times Roll gezichtsreiniger! Joepie, een van mijn favorietjes! In eerste instantie zou die vorig jaar in de collectie zijn gebleven, maar helaas werd deze uiteindelijk toch Limited Edition 😦 
Een milde gezichtsreiniger met scrub en de geur van havermout koekjes! 

Rudolph, een vers gezichtsmasker inclusief rode neus! Dit vochtinbrengend masker met komkommer, aloë vera en lavendel verzorgt je droge huidje en kalmeren een geïrriteerde huid. 
Dit masker ruikt heerlijk fris, en voelt fijn aan op je huid! Deze wil ik nog graag gaan halen 🙂


Snow Fairy Sparkle Massage Bar! Over deze mooie roze dame ga ik nog niet te veel verklappen. Ik kreeg deze mee van de lieve Lushies, en wil deze nog gaan reviewen voor jullie 🙂 De naam verraad het al een beetje, maar deze massage bar heeft de geur van *tromgeroffel* Snow Fairy!


Celebrate bodylotion, een frisgeurende bodylotion met sinaasappelolie, limoen en amandelolie. Er zit zelfs een scheutje cognac in 😉


Sikkim Girls bodycrème, geïnspireerd op het Sikkim Girls parfum. Een bodycrème met een mysterieuze geur. Ga er zeker eens aan snuffelen!


Sandy Santa bodyscrub. Een bodyscrub en bodybutter ineen! Lush twijfelde of ze het een bodyscrub of een bodybutter moesten noemen, maar koos voor bodyscrub. Ik mocht deze op mijn arm testen, en hield er een zacht en gevoed velletje aan over! Aanrader!


Kijk nou wat een schatje! Deze Bath Ballistic heeft een slagroomhoedje, een gezichtje en hij ruikt heeeeeeeeerlijk naar….lemon cheesecake! ♥ Nee, ik heb geen bad, maar hij ging wel met me mee naar huis! Ik denk dat ik de badkuip bij mijn moeder thuis maar eens ga reserveren voor een gezellig avondje met dit schatje 😉 


* Magic Wand Bubble Bar. Tover zoete bubbels door met dit toverstokje door je bad te zwieren en zwaaien. Laat deze erna goed drogen, voor de volgende zoete badder sessie!

* Penguin. Nog zo’n schattige Bubble Bar! Hij ruikt heerlijk naar mandarijn, en zorgt voor heel veel bubbels!
* Melting Snowman. Deze Luxury Bath Melt verzorgt je velletje met amandelolie en cacao boter. Kaneel, zoete sinaasappel en kruidnagel peppen je op en stimuleren je bloedsomloop.
* Golden Wonder. Een feestje in de badkamer met deze Bath Ballistic! De badkamer vult zich met de geur van cognac, zoete sinaasappel en limoen terwijl het badwater blauw kleurt!
* Candy Mountain. Roze, glitter, de geur van zoete snoepjes….. What’s not to love? 😉


Star Light, Star Bright. Deze Luxury Bath Melt is een glitterbom van citroen. Lekker fris, om je dag goed en opgewekt mee te beginnen. 


Father Christmas. De 
happy face van de kerstman moet er voor zorgen dat je winterblues door het doucheputje weg spoelt. Mede door de bom aan mandarijnolie die er in zit.

Lord of Misrule. Deze Bath Ballistic kleurt wijnrood als hij in je bad beland, en zit vol met knettersnoepjes! Hij bevat zwarte peper, patchoeli en ’s werelds eerste Fair Trade vanille absolute.
Lord of Misrule is een figuur uit de Engelse geschiedenis die altijd garant stond voor een uitbundig feest met drank en dans.


Jaaaaaaaaaaa, weer een van mijn favorieten! Cinders, een Bath Ballistic welke je bibberende, koude lijf verwarmt met kaneel en kruidnagel. Een erg warme geur, die je laat denken aan een haardvuur en een kop thee.


Luxury Lush Pud. Deze Bath Ballistic heeft gekleurde stippen, welke veranderen in confetti in je bad! Hij heeft dezelfde geur als Twilight, namelijk lavendel en ylang ylang. 


Dit zwarte ‘beestje’ met zijn grote ogen, is eigenlijk voor Halloween bedoeld. Soot Ball heeft een hart van goud, en ruikt pittig zoet naar franckincense, sandelhout en tonka. Een heel aparte, maar lekkere geur! Na het badderen heb je een lichte gouden shimmer over je lichaam.


Nog een Halloween cutie: Pumpkin! Het zusje van Mumkin, welke met moederdag verkocht werd bij Lush! Zee ruikt naar ylang ylang en oranjebloesem absolue en staat garant voor een heleboel bubbels in je bad!


Snowman. Een verzorgende Bath Ballistic die je huid goed verzorgd door de hoeveelheid cacaoboter die er in zit. Oeh, en ook deze Bath Ballistic ruikt naar cake!


Christmas Eve. Een fijne Bath Ballistic om even mee te ontstressen door de ylang ylang en lavendel er in. 


Uiteraard zijn er ook weer veel cadeau’s te koop! 

Nog een kleine selectie van de vele cadeau’s.
 
 
Moooooooooooooore gifts!


Sandy Santa’s lipscrub, met de geur van colasnoepjes! Mij liet het denken aan een lipbalsem die ik vroeger had. Alleen mag je deze lipscrub eten, en ook de hartjes die er in zitten zijn eetbaar!


Na de lipscrub, kun je je lippen een mooi rood kleurtje (en weer een cola smaakje) geven met Santa Baby. De Lushie waar ik een rondleiding van kreeg, had deze zelf ook op. Mooi!

Ponche is ook weer terug. Deze douchegel ruikt kruidig en warm naar vers sinaasappelsap, kaneel, pruimen en een scheutje tequila.


Rose Jam. Deze douchegel was er vorig jaar ook al als Limited Edition. Geïnspireerd op de Turkse rozenjam, is deze douchegel dan ook zo zoet als rozen met een flinke scheut arganolie en een vleugje citroen.


Jaja, de ‘godmother of sweetness’ is back! Snow Fairy is uiteraard weer van de partij, met zijn zoetheid die je glazuur van je tanden af laat knallen! Van Lushie Marthe kreeg ik een sample Snow Fairy mee met mijn aankoop. 

* Angel’s Delight. De fruitig frisse, vrolijk gekleurde zeep is ook dit jaar weer van de partij!
* Mr Punch. Ook Mr Punch is weer terug! Mr Punch bevat dezelfde ingrediënten als traditionele Mexicaanse punch. Een warme geur met een flinke scheut gin.
Orange Jelly, een knal oranje zeep met een jelly bovenlaagje. Deze ruikt heerlijk naar sinaasappel.


Noriko zeep. Deze zeep ruikt heel apart! Een Japans geurtje met een vleugje saké. Ga er zeker eens aan ruiken! Kruidig, en speciaal.


En kun je nou niet kiezen tussen alle producten (exclusief de verse gezichtsproducten)? Dan moet je dit cadeau kopen, hier zitten ze allemaal in!

Ik mocht van mezelf maar 1 dingetje kopen (oh the horror! 😛) en koos Bombardino! Thuis ligt nog een Cinders van vorig jaar (ja, ik had goed ingeslagen ;)), en ik heb wel nog een aantal dingetjes gezien die ik graag zou willen kopen/krijgen voor kerst (hint hint ;)) zoals Rudolph, Let the Good Times Roll en Sandy Santa.

Is jouw favoriet er weer? En welk product ga jij zeker weten kopen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

