Ik schreef in dit artikel al over de Collines de Provence Lipbalm die ik bestelde van mijn cadeaubon bij Secrets by Nature. Vandaag laat ik jullie kennismaken met een van de andere lipbalsems die ik bestelde.
Let ook op de tip onderaan, want ook deze maand heeft Secrets by Nature leuke klanten acties!


Verpakking: 

De verpakking van deze lipbalsem is nogal apart! Het is namelijk een ecologische tube. Ik heb, alvorens ik deze bestelde, dan ook even op internet gespiekt wat ik me daar nou precies bij voor moet stellen. Het voelt een beetje aan als een kartonnen verpakking.
De verpakking heeft een vrolijk roze patroontje en roze en groene belettering.

Gebruik en dosering: 
Om deze lipbalsem te gebruiken, ‘trek’ je het dopje er van af, en duw je onderaan de tube waardoor de lipbalsem er uit schuift. Na gebruik, ‘duw’ je de lipbalsem weer terug in de tube. Ik duwde de lipbalsem terug met mijn lip, anders moet je er met je vinger aan en dat vind ik niet hygiënisch en niet fijn. 
Er komt gewoon een lipbalsem stick uit de tube, welke je op je lippen smeert. Doseren gaat dus prima.

Doordat het een tube is met een dopje wat je er op schuift, durf ik deze niet mee te nemen in mijn handtas. Ik ben bang dat deze op een warme dag smelt. Maar daarom leg ik hem dan op mijn nachtkastje of op mijn beautykast om te gebruiken. Daar ligt bij mij namelijk ook altijd een lipbalsem.


Ingrediënten:

*Beeswax, *Sunflower Oil, *Shea Butter (Fairly Traded), *Cacao Butter, *Flavors and Tocopherol (Vitamin E). 

*USDA gecertificeerd


No preservatives, artificial colors or animal testing.
No petro-chemicals!
Informatie van de Organic Essence en Secrets by Nature websites.

Prijs: 
Voor 6 gram lipbalsem betaal je €5,95. Niet erg goedkoop. Maar de verpakking is wel ecologisch.

Geur en werking:
Deze lipbalsem zit vol shea butter, waardoor hij je lippen zacht en soepel zou moeten houden. 
De lipbalsem ruikt naar grapefruit, lekker! Ik houd wel van dit soort fruit geurtjes! Hij ruikt niet te overheersend, wel zo prettig.

Conclusie:
Ik heb de lipbalsem een paar keer gebruikt, maar ik kon er maar niet aan wennen. Ik vond de balsem erg hard aanvoelen, en moest naar mijn gevoel de lipbalsem te hard over mijn lippen bewegen om er wat op te krijgen. Niet fijn! En hier moet ik zachte lippen van krijgen?
Ik heb de lipbalsem een kans gegeven en het nogmaals geprobeerd, maar weer had ik hetzelfde probleem met aanbrengen. Jammer, ik had hoge verwachtingen van deze lipbalsem nadat ik de lipbalsem van Collines de Provence geprobeerd had.
De lipbalsem krijgt pluspunten voor de ecologische verpakking, en omdat hij geen minerale oliën bevat. Verder ben ik er helaas niet te spreken over.

Let op, let op, let op!!!!:
Secrets by Nature heeft heel veel fijne producten in de shop. Toevallig is de lipbalsem die ik hier boven review een product wat ik persoonlijk minder fijn vind. Maar zoals je hebt kunnen lezen was de Collines de Provence lipbalsem dan weer wel erg fijn! Dus wil je eens iets proberen uit de webshop? Dan heb je geluk, ook deze maand heeft Secrets by Nature weer fijne klanten acties!

– 5 euro korting op je bestelling met het gebruiken van de kortingscode:           TWEET
– verzendkosten voor alle bestellingen onder €50,- zijn de hele maand oktober   €1,95. Boven de €50,- zijn de verzendkosten gratis.
– er worden 3 goodiebags verkocht. Little Secret bag, met inhoud waarde van     meer dan €40,-. The Secret Bag, met inhoud waarde van meer dan €55,-. en   de Baby & Mama bag, met minimaal 4 producten er in.
– Van 18 tot en met 22 oktober, gratis verzendkosten op pakketpost binnen       Nederland.

Heb jij al eens iets bij Secrets by Nature gekocht? Of zou je graag eens iets kopen bij Secrets by Nature?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

