Het leek me leuk om jullie ook eens te laten zien wat ik allemaal opgemaakt heb de laatste tijd. Ik heb een aantal lege verpakkingen verzameld. Zijn het aanraders? Re-buy? Holy grail? Of een keer, nooit weer producten?


Ik weet even niet meer van hoe lang deze opgemaakte producten zijn. Ik heb pas veel ‘bijna op’ producten opgemaakt en weggegooid, zonder foto’s te maken. Stom! Maar als jullie het leuk vinden, zal ik regelmatig een ‘Opgeruimd staat netjes’ artikel maken 🙂

Mexx Magnetic Woman, eau de toilette: lekker friszoet geurtje. Maar door de vele geurtjes die nog in mijn kast staan, stond deze wat te verstoffen. Ik heb deze daarom opgemaakt. Op zich een lekker geurtje, wat ik best opnieuw zou kopen.
Escada Pacific Paradaise: dit zomergeurtje van een aantal jaar geleden stond ook te verstoffen. Zelfde verhaal als de Mexx Magnetic dus. Geen re-buy, omdat hij niet meer te koop is. Maar ook omdat hij toch echt veel te zoet is naar mijn smaak.
Listerine Actieve Tandsteen Controle: ik gebruik normaal de fruitige variant van Listerine, maar ik kocht deze om eens af te wisselen. Maar deze variant zal ik niet opnieuw kopen. Ik vond deze te sterk en niet fijn.

Balea Professional Color Protect Shampoo: Deze shampoo kocht ik bij de Duitse DM om mijn geverfde haar lang mooi te houden. En dat voor een prijs rond de €1,45! Ik vind de shampoo fijn, en de nieuwe tube staat al aangebroken in mijn douche!
Balea Rio de Janeiro douchegel: Zomerse Limited Edition douchegel van het huismerk van de Duitse DM. Deze douchegel was alleen in de zomer verkrijgbaar en rook lekker tropisch naar ananas. In het najaar gebruik ik wel eens een douchegel met een fruitgeurtje, maar deze is te zomers naar mijn idee om nu nog te gebruiken. 
Nivea zijdezachte Body Milk: Deze body milk kreeg ik ooit van een van mijn zusjes, en hij stond nogal te verstoffen. Er leek niet veel meer in de body milk te zitten, dus ik besloot deze op te maken. Maar a little goes a long way! Het duurde even voor de body milk op was! Prima body milk, alleen niet verzorgend genoeg voor het najaar.
Dove Natural Touch Dode Zeemineraal deodorant: Deze deodorant gebruik ik al een tijdje, en vind ik erg fijn. De geur is niet te sterk, waardoor je nog prima een parfum kunt gebruiken. Ook verzorgt deze mijn oksels en zorgt het dat ik minder last heb van zwetende oksels.
Biocura wattenschijfjes: Holy grail alarm! Ja, bij wattenschijfjes ja. Ik gebruik al jaaaaaaaaaaren de wattenschijfjes van het Aldi huismerk, en ze blijven fijn! Het zijn iets dikkere wattenschijfjes met aan beide kanten een andere structuur. De wattenschijfjes pluizen niet, en zorgen dat mijn make-up goed van mijn gezicht verwijderd wordt. En dan, de prijs! Voor 2 rollen van 100 wattenschijfjes betaal je €1,39!


Nivea Aqua Effect Verzorgende Wascrème: Erg fijne wasgel, waarvan ook al de nieuwe tube in de badkamer staat! Hier kun je een review lezen er van 🙂
Dove Go Fresh Burst Body Wash: Nee, geen favoriet! Ik vond deze ooit fijn, maar hij stond verstopt in mijn beautykast. Ik besloot de douchegel op te maken, maar ik vond de geur absoluut niet fijn. Deze koop ik dus niet meer opnieuw.
Dove Natural Touch Dode Zeemineraal deodorant: Ja hoor daar is ie weer! 

Hebben jullie de afgelopen tijd veel opgemaakt? Of hebben jullie een van bovenstaande producten gebruikt, en heb je er een mening over? 
Vinden jullie het leuk om regelmatig dit soort artikelen te lezen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

