Ik heb mezelf voorgenomen om regelmatig een maskertje te nemen. Ik heb een stapeltje maskers in mijn beautykast, maar ik neem zelden dat moment voor mezelf.
Tijdens een rondje door de Etos, kwam ik dit Nivea masker tegen. En het was ook nog eens afgeprijsd voor 1 euro! Die ging mooi in mijn mandje, en die ging dezelfde avond nog in de test. 


Verpakking:
De vorm van de verpakking heeft wel iets! Een soort zandloper model! Verder staat er het welbekende Nivea logo op, en staat de rest van de tekst in donkerblauw en roze. Er staat een honing raat op om duidelijk te maken dat het een honing masker is. Niet super bijzonder, wel duidelijk en niet te veel poespas en drukte.
 
Prijs en inhoud:
Voor een inhoud van 15 ml betaal je ongeveer €2,13 (consumenten adviesprijs). De verpakking bestaat uit 2 zakjes, dus je kunt er 2x mee doen! Of natuurlijk samen met iemand anders het masker gebruiken.
Let op de reclame blaadjes voor aanbiedingen van Nivea 🙂
 
Verkrijgbaarheid:
Dit masker is verkrijgbaar bij onder andere Kruidvat, Etos en Bol.com 
 
Geur en substantie:
De geur van dit masker is zacht en honing. Niet te zoet, niet te sterk. Het masker voelt aan als een iets dikkere yoghurt. Smeert fijn uit en is licht geel van kleur. Ik heb het masker aangebracht met een foundation kwast.

Hoe aan te brengen en werking:

Breng het masker aan op een gereinigde huid, en laat de huid rond je ogen en mond vrij. Laat het masker 10 tot 15 minuten intrekken, en verwijder de resten met een tissue of reinigingsdoekje. 
Dit rijke masker met Honingextract, natuurlijke Amandelolie en Hydra IQ is een kalmerende verwenning voor de geïrriteerde huid. Het ondersteunt de huid eigen barrièrefunctie en maakt de huid heerlijk zacht.

Conclusie:
Mijn huid is niet geïrriteerd of gevoelig, wel heb ik een droge huid. Dus ik ben erg benieuwd naar dit masker! 
Als ik het masker aan breng, voelt dit al fijn. De zachte, ietwat verkoelende substantie voelt erg fijn aan. Het masker trekt in de inwerktijd wat in de huid, maar het wordt niet hard, en voelt niet vervelend aan.
Nadat ik de restjes verwijderd heb met een doekje, voelt mijn huidje heerlijk zacht en gehydrateerd aan. Dit masker is zeker weten een aanrader, en zal ik vaker gebruiken! 


Heb jij dit masker al eens geprobeerd? Of lijkt het je misschien fijn om te proberen?


Dikke knuffel,
Roxanne ♥

