Zoals jullie ondertussen vast wel weten of door hebben, ben ik dol op lipbalsems. En test ik deze maar al te graag. En ook vandaag test ik weer 2 exemplaren, de laatste 2 die ik met mijn cadeaubon van Secrets by Nature bestelde.


Crazy Rumors heeft een aantal ‘lijnen’ met lipbalsems. De A La Mode lijn bijvoorbeeld, bevat lipbalsems met de geur en smaak van ijsjes. Maar ze hebben ook lijnen met de geur en smaak van frisdrank, of kauwgum enzovoorts. 
Ik was erg benieuwd naar de lipbalsems en vond het moeilijk om te kiezen! Uiteindelijk koos ik voor My Stache en Raspberry Sherbet (A La Mode). 

Verpakking: 
Om de lipbalsems zit geen kartonnetje. Fijn, ik vind dat altijd overbodig materiaalgebruik. Het gaat toch meteen de prullenbak in. 
Beide lipbalsems hebben een tekentje, waardoor duidelijk is bij welke ‘lijn’ van Crazy Rumors de lipbalsem hoort. Ook staan er de tekentjes van 2 keurmerken op.
De My Stache lipbalsem is verkrijgbaar in verschillende snor-varianten.
En kijk nou eens wat voor leuks er staat op de verpakking van de My Stache lipbalsem?


Tja, dat vroeg natuurlijk er om!


Verkrijgbaarheid en prijs: 

De Crazy Rumors lipbalsems zijn te koop in een aantal webshops, waaronder Secrets by Nature. 
De My Stache lipbalsem kost €5,50 en de Raspberry Sherbet kost €4,95. Hiervoor krijg je 4,25 gram product. 

Ingrediënten en keurmerk:

Raspberry Sherbet: 
Certified Organic Extra Virgin Olive Oil, Macadamia Seed Oil, Certified Organic Shea Butter, Candelilla Wax, Soy Wax, Jojoba Oil, Carnauba Wax, Natural & Organic Flavors and/or Pure Essential Oils, Vitamin E, Rosemary Leaf Extract, Natural Stevia. 

100% natuurlijke ingrediënten, dierproefvrij & vegan.


My Stache:
Certified Organic Extra Virgin Olive Oil, Macadamia Seed Oil, Certified Organic Shea Butter, Candelilla Wax, Soy Wax, Jojoba Oil, Carnauba Wax, Natural & Organic Flavors and/or Pure Essential Oils, Vitamin E, Rosemary Leaf Extract, Natural Stevia. 

100% natuurlijk, dierproefvrij en vegan


Beide lipbalsems hebben het Leaping Bunny keurmerk en het PETA keurmerk.

Geur en werking:
De My Stache lipbalsem heeft een Sweet Mint geur. Ik vind het lijken op kauwgum. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het nu een lekker geurtje vind. Het is een geur waar je van moet houden, en misschien wel aan moet wennen. Wel geeft het meteen een verfrissend idee. De lipbalsem verzorgt mijn lippen met moustachurizing shea butter 😉 
De Raspberry Sherbet lipbalsem ruikt naar rood fruit. Niet te sterk, dus je hoeft niet bang te zijn om ruikend als een fruitmand rond te lopen! Ik houd wel van een subtiel zoet geurtje aan mijn lipbalsem.

Beide lipbalsems smeren moeiteloos uit over mijn lippen, en zijn beide kleurloos. De lipbalsems hebben een prima houdbaarheid en verzorgen mijn lippen goed. 
Qua structuur zijn ze niet te dik en niet te dun. Van mij hadden ze nog een tikje dikker van structuur mogen zijn, daar houd ik wel van. 


Conclusie:

Ik ben fan van de Crazy Rumors lipbalsems! Ze zijn handzaam, bevatten geen minerale olie en ze zijn verkrijgbaar in verschillende ‘lijnen’ met bijpassende geurtjes en smaakjes! Hoe leuk!
Ze smeren moeiteloos uit over mijn lippen, en verzorgen mijn lippen prima. Enige minpuntje wat ik kan bedenken, is dat als mijn lippen al kapot zijn (lees: velletjes), ik deze lipbalsems NET niet verzorgend genoeg vind. Dan gebruik ik bijvoorbeeld liever die van Collines de Provence. Maar dagelijks smeren met Crazy Rumors lippenbalsem verzorgt mijn lippen goed genoeg om geen velletjes te krijgen. 
De My Stache zit in mijn handtas. Mede door de Sweet Mint smaak en geur, wat even een mini opfrisser is! De Raspberry Sherbet is bestemd voor gebruik binnenshuis 😉 (je ziet, de meeste van mijn lipbalsems hebben een vaste ‘werkplek’ haha)

Korting bij Secrets by Nature:
Tot en met 5 december is er korting op een aantal verschillende merken! Helaas niet op Crazy Rumors, maar wel op onderstaande merken!
Tip: Herinner je je de Collines de Provence lipbalsem nog? 😉


En met code HAPPY krijg je t/m 31 december 2013 €2,50 korting! 😀

Verzendkosten voor pakketpost zijn €3,95 en brievenbuspost €1,95.

Heb jij al eens een Crazy Rumors lipbalsem geprobeerd? Welke lijn vind jij fijn, of lijkt je fijn? Wat is jouw favoriete lipbalsem?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

