Dat de maand bijna op de helft is en je opeens denk, ik heb nog geen Strike a pose artikel geplaatst! Oeps! Door de vakantie naar Tenerife, ben ik een beetje de tijd verloren haha πŸ˜‰
Dus bij deze, alsnog de foto’s van oktober!

Strike a pose voor dierendag…charming, Wiefke xD
En nog even de cutie uithangen β™₯
Sheep, whatcha doin’?!
Warme chocomel (oeps, met slagroom! ;)) met mam en zusje
Deze cutie kocht ik tijdens de kerst lancering bij Lush Maastricht. Review, anyone?
Wiefke is normaal niet zo van het spelen, ze knuffelt liever. Maar af en toe probeer ik het eens. Even snuffelen….
….en dan toch eens af en toe flink meppen er tegen!
Mmmm, ik at weer eens couscous! Vriendje moest werken, en ik haalde dus leftovers uit de diepvries om te eten. Bakje voor hem om mee te nemen, en bakje voor mij zodat ik niet hoefde te koken voor een keertje
Ikea kaarsjes! Ruiken heerlijk, alleen niet zo heel erg sterk. Jammer, van mij mochten ze wel wat sterker ruiken!
Haartjes weer in de verf! Binnenkort weer eens kleur switchen! Ik wilde eigenlijk donker gaan ivm het seizoen, maar na onze vakantie was mijn haar een stuk lichter door de zon. Echt koper! dus ik denk er over om ze nu in een lichte koperkleur te verven, omdat ik het stiekem erg leuk vond staan!
Appel kaneel cake gebakken, jummie!
Wenkbrauwen laten doen bij The Luxury Floor in Maastricht! Binnenkort volgt een artikel er over! πŸ™‚
Hema bestelling gedaan! We wilden graag nieuwe handdoeken en ik had fijne exemplaren gezien bij Hema. Waren ze (alleen online!) 6 halen, 4 betalen! En ook nog eens gratis verzendkosten! Daar maakte ik maar al te graag gebruik van πŸ™‚ Alleen was het zo dat het goedkoopste artikel gratis was, wat zou betekenen dat de washandjes gratis waren (waardoor ik in feite korting mis liep) Maar doordat het gratis verzenden was, heb ik 2 aparte bestellingen gedaan. 1x de handdoeken, andere keer de washandjes πŸ˜‰
3 dagen voor we op vakantie gingen, viel mijn vader uit een boom en had een gecompliceerde breuk bij zijn elleboog! Mijn moeder was werken, dus ik zat zaterdagavond met hem op de eerste hulp. Zondagochtend werd hij geopereerd, en op bovenstaande foto zijn we aan het wachten tot hij aan de beurt is. Zijn elleboog en onderarm is zichtbaar dik!
Teennagels lakken in Tenerife. Mijn keuze viel op Essie She’s pampered πŸ™‚
Selfie op het balkon πŸ™‚Β 
Chillen aan het zwembad van het hotel πŸ™‚ Zonnetje, palmbomen, cocktailtje….Β 
En Sunday Funday van Essie op mijn nagels, zo’n leuk kleurtje!
Genieten van een biertje en een Licor Cuaranta Y TrΓ¨s β™₯

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om mee te kijken naar mijn foto’s van oktober πŸ™‚ Waaronder dus een paar vakantie kiekjes πŸ™‚Β 

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

