Ik keek in mijn badkamerkastje en zag weer wat opgemaakte spulletjes staan. Ik had in gedachten om elke 2 maanden mijn opgemaakte spulletjes bij mekaar te rapen en een artikel er over te plaatsen. Alleen had ik graag nog wat feedback van jullie, vinden jullie het leuk om hier een artikel over te lezen? En wat vinden jullie van de frequentie? Antwoord in een comment = ♥


In november kwamen we terug van vakantie, en daar maakte ik dus een aantal mini’s op. Maar ook maakte ik een product op waarvan ik dacht dat ik nooit de bodem zou zien. Niet omdat het product niet fijn is, maar omdat het zo’n enorme pot is!


The Body Shop Love etc. Sun Kisses: deze stond alweer een tijdje in mijn kast. En aangezien ik er aan begonnen was om mijn oude geurtjes allemaal op te maken, ging ook deze eraan! Een prima luchtje, limited edition van vorige zomer. Ik was alleen al snel uitgekeken er op.

The Body Shop Strawberry Showergel mini: über zoet en erg zomers, maar dat kwam wel van pas in het zonnige Tenerife! Fijne showergel!

Relaxing Zen Seasalt Body Scrub Happy Days: ik dacht dat ik de bodem van deze pot scrub nooit zou gaan zien! Ik schreef er al eerder een artikel over *klik* en mijn liefde voor deze scrub is nog niet bekoeld. Erg fijne scrub, met een heerlijk fruitig geurtje! Het is dat er nog genoeg andere scrubs in mijn kast staan, anders had ik deze zeker weer gekocht! Eerst de rest opmaken. 

Nivea Diamond Gloss Shampoo mini: van deze shampoo heb ik ooit de fullsize een hele tijd lang gebruikt. Lekker geurtje, en de shampoo wast mijn haar goed schoon. Ook leek mijn haar iets meer te glanzen, maar mijn haar glanst normaal ook al mooi. Ik ben toendertijd overgestapt op een shampoo voor gekleurd haar, zodat mijn geverfde haar langer mooi blijft. Deze shampoo zou ik zeker opnieuw kopen, als mijn haar niet geverfd was 😉

Dove Winter Care Douchecrème: I love it! Dove bracht deze geur 2 jaar geleden al uit, en toen ik de fles in de Action spotte, gooide ik gelijk 2 flessen in mijn winkelmandje. Om eenmaal thuis aangekomen te zien dat de douchecrème gewoon weer terug is deze winter! Woohoo! Deze douchecrème voelt rijk aan op mijn huid, en heeft een warme ambergeur. Ik ben er dol op! Mijn huid voelt ook een stuk verzorgder aan na gebruik. De volgende fles staat al op haar beurt te wachten in mijn badkamerkastje.

Dove Beauty Care Shower Original mini: deze ligt geloof ik al een tijdje bij de mini’s. Ik bewaar mini’s die ik krijg namelijk altijd zodat ik ze kan meenemen tijdens een vakantie of een weekendje weg. Maar je zult altijd zien dat er eentje lang blijft liggen of steeds onderop beland. Ah well, hij is nu op 😉 Dit is de original variant van Dove, de oude vertrouwde geur, oud vertrouwd doucheproduct. Prima product, alleen ben ik even een beetje uitgekeken op de original Dove geur, ik heb een hele tijd lang de deodorant van die geur gebruikt. En Dove heeft zoveel lekkere geurtjes…. 

Dove Purely Pampering Sheabutter Vanille Douchecrème mini: veel Dove producten op gegaan de laatste tijd 😉 En er komen er nog een paar. Fijne douchecrème die mijn huid erg fijn verzorgd en zacht maakt. Helaas was dit niet echt mijn geurtje, maar het was nou ook weer geen vreselijke geur. Ik zou deze zelf vanwege de geur dus niet kopen.


Dove Visible Care Renewing Douchecrème: weer een oldie! Volgens mij heb ik deze ook uit het rek gevist bij de Action, want ondertussen is de fles alweer een hele tijd geleden veranderd. Vandaar dat ik ook besloot de oude eerst op te maken, want de nieuwe fles staat ook al in mijn badkamerkastje! Ik schreef er 2 jaar geleden al een blogpost over *klik* en nog steeds ben ik heel erg blij met deze douchecrème. Een beetje er van op mijn douchepuff, en ik kan mezelf met hele wolken van deze douchecrème wassen! Een rijk, verzorgd en fluffy gevoel. Alsof ik me met wolken slagroom douche! Klinkt dat nou niet goed 😉 Deze douchecrème verzorgd mijn huid erg goed, en laat een zacht gevoel achter. Ik denk dat ik niet meer hoef uit te leggen dat dit zeker een rebuy is?!

Nivea Aqua Effect Verzachtende Tonic: ook hiervan is de volgende fles al in gebruik. Pasgeleden schreef ik nog een artikel over deze lijn van Nivea *klik*, dus ik zal er verder niet over uitwijden.

Dove Go Fresh Deodorant Granaatappel Citroenverbena: mijn nieuwe favoriete deodorant! Werkt prima, verzorgt mijn oksels en ruikt zo lekker! Fris, zoet, vrouwelijk, heerlijk! Ook hiervan staat de volgende fles al in mijn badkamerkastje!

Balea After Shave Gel Sensitive: dit product was niet op, maar heb ik weggegooid. Ik kocht dit product omdat ik normaal de Ladies Night Femme Intime Watermelon gebruik, maar op zoek was naar een goedkoper en beter verkrijgbaar alternatief. Helaas vond ik dat niet in deze after shave gel. Mijn huid blijft veel langer geïrriteerd na het gebruiken van deze gel, dan na het gebruiken van de Femme Intime. Terug naar de Femme Intime dus, en verder met mijn zoektocht. Tips zijn welkom!

Davidoff Cool Water Woman Happy Summer: ook deze parfum stond al een tijdje in mijn kast, en ook deze besloot ik op te maken. De laatste van alle oude op-te-maken parfums die ik had staan. Missie geslaagd! Ik vind de geur van Davidoff Cool Water erg lekker, maar heb hem nog nooit in mijn bezit gehad. Dit is een zomer variant van een aantal jaar geleden. Hij rook erg lekker! Ik zou zeker weer een Davidoff Cool Water geur aanschaffen, de originele of een limited edition.

Discos wattenschijfjes: tja, tijdens de inpak stress om op vakantie te gaan je wattenschijfjes vergeten = nieuwe wattenschijfjes kopen op vakantie. Deze komen dus uit Tenerife en heb ik gewoon random gekocht. De eerste de beste wattenschijfjes (en laat me jullie vertellen dat het nog een hele zoektocht is geweest! Er lagen in de plaats waar wij waren veel parfumerieën, die verkopen geen wattenschijfjes. Dus dan maar op zoek in supermarkten en dergelijke) Maar dit waren erg fijne wattenschijfjes! 1 kant had een ribbeltjesstructuur om je make-up er goed af te halen, en de andere kant had een honingraatstructuur. Oh, en deze wattenschijfjes kostten iets van een euro, prima prijsje! Als ik ooit nog eens mijn wattenschijfjes vergeet en ik deze tegenkom, zal ik ze zeker meenemen 😉

Wat vinden jullie van dit soort artikelen en de frequentie waar ik zelf aan zat te denken?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

