Het laatste foto dagboek van 2013! Ook al is het al bijna een week 2014 πŸ˜‰ Een maand zonder sneeuw, met veel kattenfoto’s, en (de zoektocht naar) kerstcadeau’s. Kijk je weer mee?

Met the bf en opa en oma uit eten πŸ™‚Β 
Leuke nieuwe strijkplankhoes bij Kruidvat, de oude was kapot en zeer nodig toe aan vervanging (lees:er zaten delen van 2 hoezen op de strijkplank….)
Gezinsuitbreiding! Welkom Hailey β™₯ *klik voor het artikel*
Sinter-Rox aan het werk πŸ˜‰ Vriendlief houdt van witte chocola, maar deze was alleen maar als kleine letter te koop. Dus kocht ik er nog maar eentje bij πŸ˜‰ (eentje met de eerste letter van zijn naam, en eentje met de eerste letter van zijn bijnaam, just for fun :P)
Hailey begint te wennen! Hier kwam ze de eerste keer echt knuffelen β™₯
En even later lag de volgende knuffelkont op mijn schoot πŸ˜‰
Zonsondergang β™₯
Mmmm, warme chocomel met een appel-kaneel gebakje. Ik had er nog wat extra kaneel aan toegevoegd, jummie!
Gezelligheid in huis! Door het neerzetten van de kerstboom, moest er wat geschoven worden met kaarsjes enz. Deze nieuwe opstelling kwam spontaan πŸ™‚
Winnie de Poeh op de kerstmarkt in Valkenburg (geen idee wat het met kerst te maken heeft, maar goed ;))
Deze glazen kwam ik tegen tijdens het shoppen voor kerstcadeau’s. Ik vind de Pavina glazen van Bodum zo mooi!
Deze zocht ik! De rubberen variant, want de vilten werken niet echt hier in huis…. In de bouwmarkten kon ik ze nergens vinden, bij Xenos wel. Voor een euro! Dus meteen 4 pakjes meegenomen πŸ˜‰
Amen! Haha πŸ˜‰ Gespot bij Expo
Kerstcadeau voor vriendlief, geschenkset van Viktor & Rolf Spicebomb β™₯
Humor Γ  la Rox πŸ˜‰
Er heeft er eentje het knuffelvirus te pakken! β™₯
Ik won op de Facebook pagina van Kruidvat een jaar lang maskers….. Heerlijk! Review anyone?
Haren niet lang voor deze foto geverfd. De kleur was TOTAAL anders als op het pakje, en vervaagde erg snel. Geen idee of dit aan de haarverf lag, of misschien aan de vele zon op mijn haar tijdens onze vakantie….. (dat daardoor wellicht de verf niet goed pakte)
7up met kersensmaak, lekker!
Ik maakte weer boerenkool ovenschotel, zo lekker! (door het slechte licht zijn de kleuren alleen wat erg eh…..raar haha)
Bij mijn ouders thuis knuffelen met lieve Isis β™₯
Het liefste ligt ze constant op schoot β™₯
Maar ze zal mijn schoot toch echt moeten delen haha πŸ˜‰
Kerstpakket! In een vrolijke doos πŸ˜‰ Ik had mijn keuze gemaakt voor een kerstpakket met bakspulletjes.
Luxe kerststol van de Appie met noten, lekker!
Zo, en nu een fatsoenlijk verfje er in! Laten we maar weer eens voor flink rood gaan! De kleur die ik gebruikte heette Bordeaux rood
Dat ziet er al flink rood uit!
En het resultaat! Love it!
Hailey heeft de neiging om wel eens op mijn schouder of borstkas te gaan liggen, gekkie!
En kijk dat lieve pootje nou!
Deze kocht ik in Duitsland na aanraden van mijn moeder! Smaakt echt naar iets van vroeger! Lekker!
Avondje weg met schoonmams. We zaten op rij 4!
Kerstkoekje!
Deze sokken kreeg ik voor kerst! Wiefke vond ze ook maar interessant πŸ˜‰
Theedoos (welke na nader onderzoek geen theedoos is, maar een opbergdoos) gekregen voor kerst van mijn ouders!
Hier past ten minste flink wat thee in! Want ja, ik drink graag thee en heb altijd genoeg verschillende smaakjes in huis
Yay, vrouwtje ligt onder een deken! Daar wil ik wel graag bij πŸ™‚ Aldus Wiefke πŸ˜‰ β™₯
Vriendlief had avonddienst op 2e kerstdag, en ik plofte op de bank met een theetje, de poezels, een dekentje en een van mijn all time favourites om met kerst te kijken
Na kerst liepen we allebei wat te snotteren. Dus gooide ik deze naar eucalyptus ruikende geurolie in het brandertje. Verlichtte het snotteren toch wel iets
Terwijl de mannen met het vuurwerk bezig waren, stonden wij vrouwen met ons glaasje champagne te genieten van de kleurenpracht πŸ™‚ Proost op 2014!

Vonden jullie het ook deze maand weer leuk om mee te kijken? En hoe was jouw december 2013?

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

