Langzaam maar zeker wordt het kouder buiten, we zullen er toch aan moeten geloven denk ik, winter. NET nu ik stiekem de hoop had dat we zo wel eens de lente in zouden kunnen rollen…. Maar ach, dan maar producten gebruiken met een zomers geurtje voor een instant voorjaarsgevoel, toch? 😉
Dat was in ieder geval wat ik dacht toen ik door de DM liep en de Caribbean Dreams scheergel uit het rek pakte.


Ik stond voor het rek met scheer artikelen en was op zoek naar een scheergel of een scheerschuim want ja, deze slechte beautyblogger (and yes I’m really ashamed) scheerde al een hele tijd zonder. Telkens vergat ik het te kopen en ach, zoveel verschil merkte ik niet. Toch? 


Toen ik dus weer eens door de Duitse DM liep en deze scheergel voor €1,35 zag staan, ging deze dus mee naar huis. Voor zo’n klein prijsje kan ik het verschil wel eens testen!

Toen ik de fles scheergel in het rek zag staan, sprak me behalve de prijs ook de naam/geur van de gel aan. Kokos, ik houd er van! Helaas ruikt de gel nogal chemisch naar kokos, mehhhh 😦 Maar goed, werking is belangrijker als de geur, en de geur is nou ook weer niet misselijkmakend.
 
De verpakking is verder wel vrolijk blauw met opdruk, en handig in gebruik. Er zit 150 ml product in.
 
Caribbean Dreams scheergel is limited edition, en kocht ik eind van de zomer. Maar ik zag deze scheergel vorige week nog in het schap staan, dus hij is nog te koop!

De scheergel is zelf ook flink blauw van kleur. Met 1 pompje komt de hoeveelheid die je hier boven op mijn hand ziet, uit de verpakking. Ruim genoeg om bijvoorbeeld je oksel mee in te smeren.

Want uitgesmeerd krijg je bovenstaand resultaat! En dan is het meteen ook minder felblauw van kleur 😉 
De scheergel voelt fijn aan op de huid, en brengt makkelijk aan. Ook is mijn huid minder geïrriteerd na gebruik. Zonder scheergel was mijn huid vrij geïrriteerd na gebruik, wat meestal pas een dag later op z’n ‘hoogtepunt’ is. Met deze scheergel is dat een stuk minder. Fijn!
 
Wat ik wel jammer vind is dat de gel snel van je huid af is, zelfs al met een heel klein beetje water dat in de buurt komt. En laat dat nou wel eens gebeuren in de douche 😉 Misschien heb ik dan toch liever een scheergel? Die spoelt er minder makkelijk af als dat nog niet nodig is.
Een ding is zeker, niet meer zonder scheerproduct scheren in ieder geval!


Gebruik jij een scheerschuim of een scheergel? Wat vind jij belangrijk aan een scheer product?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

