Ebelin is een Duits merk met kwasten en andere make-up hulpjes, te koop bij de Duitse DM. Ik liep er eerst altijd langs, maar na een tijdje kocht ik er toch eens een kwast. Ik kocht een oogschaduw kwast, wat een fijne kwast! Dus toen ik een mail zag dat er nieuwe Ebelin producten aan kwamen, wilde ik deze toch op de blog laten langskomen. 
Mocht je in de Duitse DM zijn, snuffel dan zeker even in het rek! Alle onderstaande kwasten zijn vegan.


De 3 in 1 Wenkbrauw- en wimperstyler.
Met dit handige hulpmiddel zien je wenkbrauwen en wimpers en in no time weer prachtig uit. Je wenkbrauwen borstel je weer netjes in gareel en je wimpers kleven niet meer aan elkaar na een sessie met deze styler.

€ 2,95

De 4 in 1 oogschaduwkwast.
Ebelin gaat voor praktisch, 1 kwast, 4 functies/opzetstukjes. Klik het stukje wat je wil gebruiken op de kwast, en gaan met die banaan! Oogschaduw aanbrengen, blenden, smudgen, het kan allemaal met deze kwast! Handig om mee te nemen als je een of meerdere nachtjes weg gaat lijkt me. 
€3,45


Oogschaduw applicators
. Persoonlijk gebruik ik liever een kwast, maar voor degenen die ze wel graag gebruiken, of die er graag swatches mee maken.
10 stuks voor €1,95


De blendingkwast.
De hoogwaardige Nylon haren zijn optimaal voor het aanbrengen en blenden van oogschaduw om mooie overgangen te creëren. Door zijn spits toegesneden punt is oogschaduw makkelijk op te pakken en kom je goed in de crease.
€2,95


De waaierkwast.
Met deze kwast kun je een dun laagje blush aanbrengen, maar ook kun je er overtollige make-up of fall out mee weghalen. Volgens Ebelin is deze kwast ook geschikt voor het aanbrengen van crèmes en maskers.
€3,95


De kabuki.
Deze kun je gebruiken voor het aanbrengen van (mineraal)poeder en bronzer. Door zijn vorm ontstaat een matterend effect zonder oneffenheden en strepen.
€4,95


Make-up hulpjes met cooling effect.
Deze herbruikbare en zelfklevende hulpjes, welke je ook op een al opgemaakte huid kunt aanbrengen, moeten er voor zorgen dat het aanbrengen van je oogmake-up makkelijker is. 
2 stuks voor €1,95


Nagellakremover potje zonder aceton.
Ja, alle merken hebben een soortgelijk potje, en nu dus ook Ebelin. In een handomdraai je nagels schoon, met dit potje. Rijstkiem-olie is zacht voor je handen en nagels, en het potje bevat een aangename geur.
€ 1,95 voor 75 ml
 
Ik ben vooral erg benieuwd naar de blendingkwast en de 4 in 1 oogschaduwkwast!
Ben jij al bekend met de kwasten van Ebelin? En welke spreken jou aan?
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
