Om me heen hoor ik mensen roepen dat het lente is, en eerlijk is eerlijk, het weer lijkt ook richtig de lente te gaan. Toch wil ik nog even een winters doucheproduct in de spotlight zetten. 

Ik zal er niet te veel over uitwijden, omdat deze douchegel al door meerdere bloggers gereviewed is. Ook is deze douchegel al niet meer overal verkrijgbaar, maar voor degenen die deze douchegel nog tegen zouden komen….

Dove heeft in de winter en in de zomer nu al een aantal jaar een limited edition douchegel. 2 jaar geleden bracht Dove deze zelfde geur al uit in de winter (vorig jaar was er een andere variant, een roze die ik niet zo lekker vond ruiken), dus ik sloeg meteen een paar flessen in toen ik deze geur tegenkwam in de Duitse DM.
Voor 250 ml betaal je €3,55 in Nederland. In Duitsland kocht ik deze fles voor €1,95
De geur van deze douchegel is warm, zacht en ontspannend. Ik herkende de geur niet, en heb dus ook even opgezocht welke geur deze douchegel heeft, namelijk de geur van amber. Heerlijk! Even wegdromen in de douche tijdens het insmeren…. Deze douchegel schuimt een beetje, aangebracht op een douchepuff. Het insmeren is een rijk, weldadig gevoel. Zacht, dikker als een gewone douchegel….

Na het douchen voelt mijn huid gevoed aan. Ik smeer in de winter standaard met een bodybutter, dus ook met deze douchegel. In principe is dat niet nodig, maar mijn onderbenen zijn in de winter altijd ontzettend droog. En wat extra hydratatie kan onze huid in de winter altijd wel gebruiken.
Kortom, ik hoop dat Dove deze geur nog vaak terug laat komen in de winter. Ik ben er dol op! Even een heerlijk rustgevend moment in de douche! 
 
Ken jij deze limited edition douchegel van Dove? Wat vindt jij er van?
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
