In het zuiden van het land zijn we nog flink aan het carnavallen, maar dat houdt me niet tegen om even terug te kijken naar februari. Een maand met mijn poezenmeisjes, eten, uitstapjes en dus ook leuke foto’s πŸ˜‰

Stiekem vinden we mekaar toch wel heel erg lief πŸ˜‰
Zo’n enorme zin in Kebab….. Dus we besloten het te bestellen. Mag best wel eens een keertje πŸ™‚
Bij mijn moeder op het werk stond deze viervoeter opeens aan de deur! Later bleek het de hond van meneer Pastoor te zijn.
Treinen + nagellak (China Glaze Merry Berry) + sjaal + boek = een fijn dagje weg
Met een vriendin naar Scheveningen gegaan. Het was echt heerlijk weer! Zonnetje, beetje wind…. Genieten!Β 
We hadden een high tea geboekt bij Toff. Echt een aanrader! Alleen erg veel, dit is gang 1.Β 
Schattige thee pot! We konden kiezen uit verschillende soorten thee en we kregen er genoeg potjes honing bij πŸ™‚
En gang 2. We zaten hierna echt vol! We hebben 3 uur hierover gedaan in totaal.Β 
En dus hebben we na de high tea nog een flink stuk over het strand gewandeld. Heerlijk!
We hadden echt super geluk met het weer!Β 
Happy face!Β 
Aan de treinreis van 2,5 uur beginnen met een Vanilla Spice Latte van Starbucks. Lekker!
MOE! Dus op de bank gaan liggen heel eventjes. Wiefke wilde bij mij liggen, en klom in mijn trui! Gekkie!
Hailey lag naast me te snorren
Knuffelkont β™₯
Wortelenstamppot met gehaktballen, lekker! 2 dagen van kunnen eten πŸ™‚
Wie jarig is, krijgt lekkers! Wiefke werd 7
Cakejes bakken! Te veel beslag er in gedaan, want het waren mini tulbandjes. Nu dus met een bolle onderkant πŸ˜›
Zelfgesneden frietjes, met sla en shoarma en heerlijke tzatzikisaus (emmertje van de Aldi)
En natuurlijk keek ik weer Desperate Housewives πŸ˜‰
Geurstokjes gekocht bij Action, die ik leuk kon combineren met andere spulletjes! Glaasjes en geurstokjes van de Action, bord van de Kik en kralenketting van Hornbach
Ontbijten bij Hema met mijn moeder
Wij doen niet aan Valentijn, we houden het hele jaar van mekaar en doen liever door het jaar heen dingen met mekaar. Maar deze schattige tompoucen kon ik niet laten liggen πŸ˜‰
Ik had weer zin om te Simmen!
Snurrrrrrrrrrrrrrrrk β™₯
Zelf pizaatjes gemaakt! ZO LEKKER! Binnenkort op de blog πŸ™‚
Ik deed mee aan een enquete van Optimel, en werd uitgekozen als ambassadeur. Ik kreeg een ENORM pakket toegezonden! Ik heb de variant met kers al geprobeerd. De yoghurt is wat aan de droge kant, maar lekker. De kersensaus is erg zoet, maar als je deze door de yoghurt roert, is het een stuk minder zoet
Ik ging een dagje naar de Huishoudbeurs met mijn ouders en mijn vriend. We sloten de dag af met eten in Utrecht bij King Arthur. Mijn moeder en ik hadden de varkenshaas met krieltjes, en de mannen hadden kipsatΓ© met frietjes
We kochten een nieuwe salontafel en een nieuw tv meubel!
Keuzestress! Ik koos uiteindelijk het Feuchtigkeitsmasker van Schaebens. Ook binnenkort op de blog!
Knuffels! β™₯
En nog meer knuffels! Wat heb ik toch 2 heerlijke knuffelmonsters!
Mooi weer! Lekker een uur gewandeld op de Brunssummerheide
Check deze thee doos! Haha!
Meergranen eierkoek nommen bij mijn moeder, lekker!
Knuffelen met lieve Basko β™₯
Even later klimt Basko, ondanks de waarschuwingen van mijn moeder, gewoon bij mij op schoot! Wat is het toch ook een lieverd! Daar kon zelfs mijn moeder nog om lachen πŸ˜‰
Zo, een weekje vakantie (en paar daagjes Carnaval) inluiden met een lekker honingwijntje!

Zo, dat was het weer voor februari! Maart is alweer begonnen, en dan gaat ook mijn nieuwe telefoon abonnement in. Yay, Samsung Note 3 πŸ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

