De afgelopen maanden heb ik een aantal dingen opgemaakt, maar ook een aantal dingen weggegooid omdat ze al een tijdje open waren en raar zijn gaan ruiken. Zonde natuurlijk! Maar dan vind ik een product zo fijn, dat ik er zuinig op ben. Iets te zuinig dus…. Of voor je verjaardag krijg je verzorgingsproducten, terwijl je kast al uitpuilt er van…. 
Hier de producten die afgelopen maand dus in mijn prullenbak verdwenen! Opgemaakt, of weggegooid!


Januari:

In januari verdween niet zo veel in mijn prullenbak. Al gooide ik ook mijn huidige shampoo en conditioner weg, omdat ik er niet meer tevreden over was. Er zat niet veel meer in, maar ik wilde het niet opgebruiken. Mijn haar werd er snel vet van, niet iets waar je op staat te wachten. Alleen vergat ik deze op de foto te zetten…. In dit artikel, was ik nog tevreden over de shampoo. Dit veranderde dus een tijdje later….
 
Dove Visible Care douchecrème Brightening: Een Dove product, nog in zijn oude variant. Toen deze vernieuwd werd, kocht ik een aantal flessen. Deze maand maakte ik de laatste fles van mijn voorraad op. Ik schreef er hier al een review over.
Garnier Fructis Colour Resist shampoo: Ik had in mijn kast nog een restje van deze oude shampoo staan, en gebruikte deze op toen ik mijn huidige fles shampoo weggooide. De shampoo heeft een fijne geur, en werkt in principe prima. Alleen ook over deze shampoo was ik na verloop van tijd minder tevreden. 
Nivea Aqua Effect reinigingscrème: Een regelmatig terugkerend product, waarvan momenteel alweer een nieuwe tube in de douche staat. Ik schreef er hier al eens een review over.
Nivea Aqua Effect dagcrème: Een fijne dagcrème waar ik pasgeleden al een review over schreef. Ook hier van staat alweer een nieuwe tube in mijn badkamer. 

Mexx Ice Touch: Een fris ruikend luchtje wat al een tijdje aangebroken was. Prima luchtje om elke dag en voor elke gelegenheid te dragen. Niet te zwaar van geur. Ik zou deze niet per se opnieuw kopen. Niet omdat ik het geen lekker geurtje vond, maar gewoon omdat ik er wel op uitgekeken was.


In februari maakte ik ook niet zo gek veel op. Wel gooide ik een aantal dingen weg omdat ze niet meer goed waren, of niet goed werkten voor mij.

Nivea Happy Time bodylotion: Ooit eens gekregen voor mijn verjaardag, en in mijn kast beland. Ik trok deze uit de kast omdat de fles van Dove leeg was, en toen ik aan deze fles rook, wilde ik hem linea recta weggooien. Gatsie, die rook echt niet meer goed…. Jammer!
Dove Indulgent Nourishment bodylotion met Shea Butter: Met deze fles heb ik heel lang gedaan! Er leek wel geen einde aan te komen! Niet dat dat heel erg was, want wat een fijne bodylotion is dit! Heerlijke geur, die de hele dag nog op je lichaam blijft hangen! En mijn huid wordt er goed door gevoed. Hier wordt, als de bodylotions en crèmes die op me liggen te wachten ver op zijn, zeker nog een nieuwe fles van gekocht! 
Dove Natural Touch Dead Sea Minerals deodorant: Deze maakte ik al eens eerder op. De laatste van deze geur, want de variant met citroenverbena en granaatappel werkt nog beter voor mij en ruikt nog lekkerder!
Vaseline Cocoa Butter Vitalizing Gel body oil: Weer een gevalletje weggegooid. Ik heb deze olie jaaaaaaaaaren geleden gekocht, voor mijn droge benen. Ik gebruikte deze zuinig, en vooral voor mijn benen. De laatste tijd probeerde ik hem op te maken, maar toen ik er pasgeleden aan rook, vond ik de geur erg vreemd. Helaas was deze dus ook niet meer goed 😦 In principe verzorgde deze mijn droge benen goed, maar hij bleef zo enorm lang vet. Waardoor ik deze olie vooral gebruikte na het douchen, als ik mijn huispak bijvoorbeeld aan trok.
Axe Anarchy Woman deodorant: En nog een gevalletje weggegooid. Hij ruikt heerlijk, maar gedurende de dag beschermt deze niet meer goed genoeg. Niet bepaald de bedoeling…. En dan is het nog niet eens zomer. Dan werkt deze deodorant dus echt niet meer voor mij. Ik heb de deodorant redelijk ver opgemaakt, maar uiteindelijk toch weggegooid.

Heb jij de afgelopen 2 maanden veel opgemaakt?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

