Opeens verscheen overal het merk Treacle Moon. Iedereen had het er over, iedereen vond het geweldig. Ik bedacht me dat ik het wel eens bij de Duitse DM had zien staan, maar niet meegenomen had. 
Toen ik dus weer eens bij de Duitse DM was, snuffelde ik aan de Warm Cinnamon Nights, want ik houd de warme geur van kaneel. 

Nadat ik de fles gekocht had, las ik ook een paar iets negatievere reviews van Warm Cinnamon Nights. Benieuwd wat ik er van vind?

De douchegel is al door veel bloggers gereviewed, dus ik ga er niet al te veel over uitwijden. Ik zal kort mijn mening beschrijven in dit artikel 😉 


Enthousiast nam ik de mega fles van 500 ml op een koude avond mee de douche in, waar de fles uit mijn handen glipte en de dop kapot ging. Oeps…. Gelukkig kon de fles wel nog goed dicht, maar het is even onhandig met doseren en open maken van de fles. 

De douchegel is fel rood van kleur, en heeft een beetje een flubberige substantie. Als ik de douchegel in mijn douchepuff doe, schuimt hij redelijk. 

Maar dan, de geur. Ik verwachtte een heerlijke, warme kaneelgeur. Perfect voor een koude avond, die ik al rillend met een kop thee en de katten onder een dekentje door breng. In plaats daarvan ruikt deze douchegel als hij uit de fles komt erg zoet, naar goedkope kaneel snoepjes waar niet eens echt kaneel in zit, maar die langs een potje kaneel zijn gekomen. Bah! Dit is wel een flinke domper 😦 De geur blijft na het douchen gelukkig niet lang op mijn huid hangen.

Daarnaast doet de douchegel ook niet veel voor mijn huid. Ja, ik ben schoon als ik onder de douche uit stap. Maar mijn huid kan wel een crème of een body butter gebruiken! Mijn huid is altijd aan de droge kant, en vooral mijn benen. Maar na het gebruiken van deze douchegel, voelen mijn benen mogelijk nog droger aan!

Nee, ik loop niet warm voor deze douchegel! Hij heeft een leuk uiterlijk, en is goed betaalbaar. Maar daar is het voor mij ook mee gezegd. Het formaat bleek voor mij, kluns eersteklas, niet al te handig, de geur vind ik niet lekker en het doet niks voor mijn huid. Jammer.

Een fles van Warm Cinnamon Nights van 500 ml kost bij de Duitse DM €3,95 en bij Albert Heijn XL in Nederland €4,95

Heb jij al kennis gemaakt met de Treacle Moon douchegels? Wat vind jij er van?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

