Ik kreeg een aantal mailtjes in mijn inbox over extra koopavond op 26 maart en ik dacht, laat ik deze tip delen met jullie πŸ™‚


Dolcis:


Schoenen shoppen met korting? Always a good idea! Ben je (nog) geen nieuwsbrieflid? Dan krijg je geen code om online met korting te kunnen shoppen. Dan kun je wel in de winkel met korting shoppen πŸ˜‰
Β 
Kruidvat:
Β 

Alle Kruidvat filialen zijn extra geopend van 17 uur t/m 20 uur. Met je Extra Voordeelkaart krijg je 20% extra korting op 3 producten naar keuze (geldig op het hele assortiment en bovenop lopende acties). Ook heb je met een Extra Voordeelkaart 3 persoonlijke aanbiedingen gekregen, die automatisch geactiveerd zijn.
Β 
V&D:
Β 

Ook bij V&D kun je VIP shoppen, en kun je alvast voorgenieten van het Prijzencircus! Dan moet je wel in het bezit zijn van een VIP kaart, of deze ter plekke in de winkel registreren.
Kijk wel even hier voor de voorwaarden en uitgesloten artikelen voordat je gaat shoppen πŸ˜‰
Β 
Invito:

Nog meer schoenen shoppen met korting! Ik geloof dat dit een hint is…. πŸ˜‰ Vergeet trouwens niet deze uitnodiging te printen en mee te nemen als je naar de winkel gaat!
Β 

Intratuin:


Een andere categorie, maar misschien ook wel interessant πŸ˜‰ Van 18 uur t/m 21 uur kun je ook bij Intratuin shoppen met 20% korting. Check hier de voorwaarden en uitgesloten artikelen.


Gaan jullie flink korting shoppen? Of denk je, nou, ik heb niks nodig?Β 
Als je gaat shoppen, laat vooral even weten wat je kocht πŸ™‚ Als je nog ergens anders extra koopavonden weet, tip je mede lezers in de reacties πŸ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

