Dove is een merk wat ik al jaren gebruik! Douchegel, bodylotion, deodorant, alles is hier de revue wel eens gepasseerd. 
Dove Silky Nourishment Body Cream is een product wat ik ook al lang gebruik, en het werd eens tijd voor een review!


Ik kocht een nieuwe pot Dove Silky Nourishment Body Cream, en bedacht me dat ik deze favoriet van mij nog niet gereviewed had op de blog, en daar was het dus hoog tijd voor!

De crème zit in een witte pot van stevig plastic. De pot is rond gevormd, met een platte boven- en onderkant. Er staat niet veel poespas en tekst op, en dat hoeft voor mij in principe ook niet zo. Als je maar ziet welk product het is en welke ingrediënten het bevat. Verder draait het toch vooral om de inhoud.

Draai je de dop van deze pot crème, dan zie je dat deze hygiënisch gesealed is. Wel zo fijn, dan weet je ook dat nog niemand er met zijn vingers in gezeten heeft. 
Een pot crème vind ik minder hygiënisch in gebruik dan een fles of tube. Ik gebruik deze crème daarom met een schoon spateltje. Probleem opgelost! 😉

De crème heeft de heerlijke, ouderwetse Dove geur. Een geurtje wat de hele dag heerlijk op je huid blijft hangen, waardoor ik de hele dag aan mijn arm blijf snuffelen. There, I said it! De geur is niet zo sterk dat hij zich mengt met de geur van je parfum, ook wel zo fijn 😉
 
De crème zit tussen een bodylotion en een body butter in vind ik. Hij is luchtig, zacht, vol en smeert goed uit. In de winter gebruik ik het liefste body butters, maar de rest van het jaar smeer ik graag met deze crème.

Vooral mijn benen zijn altijd droog, en deze crème verzorgt ze prima! Dag schuurpapier benen, hallo zachte benen! De crème trekt vrij snel in, en laat een verzorgend laagje achter op mijn huid. Eventjes wachten dus met aankleden na het douchen.

 
Ja, ik gebruik deze crème al een hele tijd. Ik geloof dat dit al mijn 3e of 4e pot is. Elke pot gaat maanden mee, en elke keer koop ik weer een nieuwe pot.
 
Kende jij Dove Silky Nourishment Body Cream al? Of ben je er benieuwd naar?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

