April is alweer een week oud, en dus is het hoog tijd om nog even terug te kijken naar maart. Maart, met zijn lekker warme dagen, de verjaardag van mijn vriend en mij en weer het nodige eten. 
Vanaf deze maand met mijn nieuwe telefoon! Doei iPhone 4, hallo Samsung Note 3!


Ook carnaval viel in maart, maar daar heb ik in principe geen foto’s van gemaakt voor dit artikel. De foto’s die gemaakt zijn, wil ik in verband met de privacy van degenen die er ook op staan, liever niet delen.

Ik maakte weer eens een heerlijke ovenschotel. Ik maakte heerlijke Ofen Spirelli Alla Mamma van Maggi. Helaas was de geraspte kaas die we nog hadden niet meer goed, maar dat loste ik op door plakjes kaas in stukjes te scheuren en te gebruiken.
Ook gooi ik in deze ovenschotel altijd een roerbakgroenten pakket, ook al horen deze er ‘volgens het zakje’ niet in.
Chips en Wiener Melange. Rare combi, maar beiden vind ik lekker en had ik zin in 😉
Op de bank met een dekentje, dvd’tje en *hop* meteen een knedende Wiefke bij me!
Even later klom ook Hailey er bij. Ze ging op mijn arm liggen. Maf beest!
Mmmm, smullen van een broodje met een beetje yoghurt mayo, kaas, komkommer en Aromat! Eet ik graag met mooi weer 🙂
Ook Hailey genoot van het mooie weer! Op de verwarmingskussentjes naar buiten kijken en zonnebaden.
Sunny selfie tijdens een werkdag. Tussen de huisbezoeken door even wat dingen doen op kantoor.
Tuigjes besteld voor de kattendames. Hailey had er nog geen, en dat van Wiefke was versleten. Ik koos deze leukerds uit met muisjes erop en een vrolijk kleurtje 🙂
Wat is dit? Even voelen, ruiken, knagen….
Hailey was in eerste instantie not amused en vond het maar niks. Toen het tuigje eindelijk om was, ging ze er rustig bij liggen. Na even wennen heb ik haar het tuigje weer uit gedaan. Binnenkort naar buiten er mee!
Ook die van Wiefke stond haar leuk!
Cake bakken voor mijn verjaardag! Mam maakte nog een advocaattaart en ik bestelde nog 1 vla.
Nee, ik ben niet zwanger, maar ik weet wie wel! En het staat sinds een paar dagen op Facebook, dus nu mag ik het ook roepen! Gefeliciteerd buurman en buurvrouw!
Pre birthday wijntjes met vrienden! Om 00 uur werd ik uitgebreid gefeliciteerd 🙂
Verjaardags selfie. Ik moest even wennen met mijn nieuwe telefoon, de zon die flink scheen, en de gezichtscorrectie functie waarvan ik pas erna er achter kwam dat die aan stond 😛
Deze ketting kreeg ik van mijn vriendje, lief!
Mijn moeder had dit tegeltje ingepakt, en gaf me dit als cadeau. Ze vertelde dat mijn vader naar de camping was, die kwam helaas niet.
Het sjaaltje bestelde ik voor €1,09 hier op eBay, en kwam ook net binnen. Hij is zo leuk!
En toen opeens stond mijn vader toch aan de deur, met deze fiets. Mijn verjaardagscadeau van mijn ouders! Woohoo! Ik wilde net een nieuwe fiets gaan kopen, omdat ik meer wil gaan fietsen, ook voor het werk.
Verjaardag afsluiten op de bank met een dvd’tje Desperate Housewives, de poezels, een dekentje en een wijntje. Happy face 🙂
Vriendlief voelde zich al een paar dagen niet zo lekker, en toen hij na het werk thuis kwam en zich hartstikke beroerd voelde, maakte ik een ketel verse kippensoep als avondeten. Lekker veel kip en groente er in!
Knuffel kont!
Ik moest zo lachen om dit plaatje wat ik in een artikel van Mascha van Beautygloss tegen kwam. So true!
Ook Wiefke kwam lekker op schoot en knuffelen!
Mmmm, stukje Pangafilet (diepvries) met viskruiden uit een Turks winkeltje, beetje bloem en in de pan bakken. Heerlijk!
Gezellig gemaakt met toastjes 🙂 Er is pas een Lidl hier in het dorp geopend (woohoo!) en dus wilde ik alles bij Lidl halen. In het kader van, even testen wat er allemaal lekker is 😉 Komkommersalade, Surinaamse eiersalade en gevulde brie waren allemaal erg lekker! De Javaanse kipsaté was echter echt niet lekker!
Beneden dweilen en op de trap wachten tot het droog is…. #firstworldproblems 😉
Nieuwe producten en favorieten mee de badkamer in! De Alverde shampoo en conditioner en de Dove douchecrème werden getest 🙂 De Nivea reinigingscrème reviewde ik een paar maanden geleden, de L’Oréal gezichtsscrub reviewde ik 2,5 jaar geleden en de Dove Silky Nourishment reviewde ik maandag 🙂
In Maastricht! Deze standbeelden herinner ik me nog van heel vroeger, toen ik met mijn oma wel eens mee ging naar Maastricht
Tussenstop bij de Bijenkorf! Ik had nog een bon voor gratis koffie, en nam er een appel beignet bij 🙂
De thuis kapster kwam weer langs! En nee, ik ben nu niet kaal 😉 Ik heb gewoon dik haar, waardoor altijd een enorme berg haar op de grond beland.
Bij mekaar geraapt boeltje als avondeten, maar zo lekker! Ik bakte wat krieltjes met ontbijtspek, ei en paprika (volgende keer met gewone spekjes, dit zal lekkerder zijn). Ik klutste een 3 eieren met wat kruiden, schonk dit er overheen en bakte het geheel samen. Zeker eens proberen, zo lekker! En ik zat vol!
Mijn grootste aankoop tijdens deze extra koopavond? Bovenstaande handstoom reiniger! Met de 20% korting, nog leuker qua prijs!
Ik ga deze komende week uitgebreid in gebruik nemen 🙂 Verder kocht ik alleen een peachy lipgloss en lipstick van Catrice, en een tube tandpasta voor the boyfriend.
1e keer met Hailey de tuin in! Ze hoorde en zag vanalles! Ze ervaarde alles vanaf een veilig plekje, bij mij in de buurt 😉
Een tijdje lag Zumba stil. Maar *hup hup* weer aan de slag! Dansennnn, work it baby!
Niet dus! De hele tijd kreeg ik deze foutmelding! Grmbl! Na een dik uur klooien, had ik de melding al supervaak gehad. De work out schoot voor geen meter op. Uiteindelijk gaf ik het dan ook maar op…. Volgende keer beter!
Toen ik vriendlief vroeg wat hij graag wilde eten voor zijn verjaardag, wist hij het niet. Toen we de boodschappen voor de hele week in huis hadden, kwam hij met het idee om pizza taco te bestellen. Ok, prima, doen we dat! Jouw keuze! We bestelden eens bij een andere pizzeria dan normaal omdat hij gehoord had dat de pizza hier lekker zou zijn. Na meer dan een uur wachten, kwam de pizza dan eindelijk. En….hij was niet lekker 😦 Volgende keer maar gewoon weer van ons ‘vast’ adres 😉
Mijn verjaardagscadeau voor mijn vriend! Een magische mok met 2 foto’s van ons en een mooie quote. Gelukkig was hij er superblij mee! Elke ochtend drinkt hij er nu z’n koffie uit 🙂
Mijn moeder en ik willen graag weer naar de Libelle Zomerweek. Ik stuurde haar deze foto door, met onderschrift: kaas kopen, en snel! 😉
Dus mocht je Leerdammer eten en de codes niet gebruiken, ik houd me aanbevolen 😉 

Dat was het weer! Hopelijk vond je het weer leuk om mee te kijken 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

