Het weer gaat de goede kant op wat mij betreft, de kant van de lente en de zomer! Dikke truien en vesten worden opgeborgen in de kast, om plaats te maken voor luchtige shirtjes en kleurrijke tops!

Ik heb voor jullie een outfit samen gesteld, met een aantal items uit de voorjaarscollectie. Ook heb ik nog een aantal losse items uit de voorjaarscollectie geselecteerd die me aanspraken.


Ik vond beide broeken erg leuk, het shirt paste er qua kleur super bij en ja, 
the shoes! Die vind ik nog het allerleukste! Dus gooide ik 2 combinaties in 1 collage. Voor elke mood/gelegenheid een broek bij dit shirt en schoenen.
 

Ook deze 4 shirts vond ik erg leuk, gewoon, effen shirts. Deze kun je zelf leuk stylen met een sjaaltje, ketting, een mooie zomerse lipstick enz. 

Koraal, I love it! Ik draag niet vaak een rok, maar voor deze mooie kleur zou ik graag een uitzondering maken.
 

Deze slippers zijn zo vrolijk, zomers en met vlinders! Ik vind ze leuk 🙂


In de avond kan het nog wel eens koud worden. Ik trek dan zelf graag een vestje aan. Bijvoorbeeld dit leuke vest in Crystal Green.


Als je dan lekker een dagje weg gaat, neem je natuurlijk altijd veel te veel mee. En heb je een leuke, grote tas nodig. Ja, dit zou wel een tas zijn die ik zou meenemen 😉


De bovenstaande kledingstukken en accessoires zijn allemaal te vinden op de Esprit homepage. Momenteel is daar overigens ook nog een sale bezig.

Heb jij nog een nieuwe zomer garderobe nodig? 

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

