Tijdens een bezoekje aan de Duitse DM belandde ik op de afdeling voetverzorging. Het mooie weer is in aantocht en dat betekent: slippers! Tijd dus voor wat meer aandacht voor mijn voeten. 
 

De vrolijke groene pot van de Wellness Foot Butter sprak me meteen aan, dus toen ik zag dat deze
butter de geur van Lemongrass en Mint bevatte ging deze gelijk in mijn mandje. Dat leek me een heerlijke geur! En een beetje Wellness kunnen mijn pootjes wel gebruiken 😉

De pot is hygiënisch afgesloten, wel zo fijn! Zo weet je zeker dat er niet al iemand met zijn vingers in jouw pot butter heeft gezeten. Ik haal zelf het liefste de crème met een schone spatel uit de pot, omdat ik dit persoonlijk een stuk hygiënischer vind. 
Als ik de pot open, komt me gelijk de geur tegemoet. Fris, beetje fruitig, minty. Ja, een zeer herkenbare geur. Lekker geurtje, alhoewel ik het in eerste instantie niet een geur voor een voet butter vind, eerder voor een douchegel waarmee je fijn wakker kunt worden!

De crème is heel licht groen/geel in de verpakking. Op je huid zie je dit niet terug. De substantie vind ik niet echt een butter, eerder een volle crème. Maar, als deze crème doet wat ik er van verwacht, is dat bijzaak. Ik heb nogal droge voeten, en hoop dat deze crème mijn voeten verwend en verzorgd.

Als je je voeten in smeert, pas dan op. Trek gelijk je sokken aan of wacht tot de crème ingetrokken is. Je kon wel eens in de spagaat belanden in de badkamer. En dat is misschien nog wel het minste…. Zelf trek ik meteen mijn sokken aan na het smeren, zo kan de crème goed zijn werk doen.
De crème trekt niet snel in, en zo lang kan ik niet stil zitten 😉
 
De crème smeert fijn uit, maar helaas doet het vrij weinig voor mijn droge voeten. Ze voelen wel iets zachter aan, maar ze blijven helaas droog. 
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥
