Door de  verhuizing is het even stil geweest op Smiling Beauties. Tijd dus om weer wat artikelen te plaatsen 🙂
Ik begin met het ‘Opgeruimd staat netjes’ artikel van maart en april. Normaal komt dat ergens aan het begin van de maand online, maar deze keer dus even niet.

Kijken jullie mee wat ik opgemaakt en weggegooid heb de afgelopen 2 maanden?

95a13-prullenbak-single-master-9-lt-roze-wesco-sale5b05d

Maart:

In maart maakte ik niet zo heel veel dingen op. Wel maakte ik een aantal samples op. Ik zag dat er nogal wat samples in mijn kast lagen, en het zou zonde zijn als die over datum gaan en ik moet ze weggooien. Lekker gebruiken dus.

20140331_180409

Lush Happy Happy Joy Joy: Deze sample stond al een tijdje in mijn douche. Het is een conditioner, maar omdat de geur lang in je haar blijft hangen noemt Lush het ook wel een haarparfum. De sample bleef zo lang staan omdat ik deze zuinig gebruikt heb. Wat een heerlijke geur heeft deze conditioner! Ook werd mijn haar er zacht en doorkambaar van. Alleen jammer dat een fullsize niet bepaald goedkoop is.
Treacle Moon Warm Cinnamon Nights: Ik schreef hier al over deze douchegel. Hier kan ik dus kort over zijn. Geen fijn product, maar ik vond het zonde om hem vol weg te gooien. Opgemaakt dus, en deze komt ook niet meer hier de drempel over.
The Body Shop Moringa douchegel: Weer een sample. De douchegel op zich was fijn in gebruik, maar de geur is absoluut niks voor mij. Ik houd niet zo van bloemige geuren, en ook deze douchegel kon mijn mening niet veranderen. Nee, niks voor mij.
Mexx Fresh: Mijn dagelijke parfum, waar ik al de nodige flesjes van opgemaakt heb. Fris, luchtig, en niet overheersend. Ja, ik vind deze nog steeds erg fijn. De volgende fles is al in gebruik.
Lush Lemony Flutter: Ik was erg benieuwd naar Lemony Flutter. Een product waar veel mensen lyrisch over zijn. Dus toen ik een hele tijd geleden een aankoop bij Lush deed, vroeg ik of ik een sample Lemony Flutter kon krijgen. Ja, wat een fijn product! Citroen geur, en erg zuinig! Mijn nagelriemen worden er ook wat zachter van en zien er verzorgd uit! Ik heb nog een paar samples liggen, die ik ontving bij ruilingen via Facebook groepen en nog eentje die ik toevallig laatst bij Lush mee kreeg. Voorlopig koop ik dus nog geen pot. Eerst de samples op maken.
Primark 4 in 1 Deep Cleansing make-up remove doekjes: Als ik een nachtje ergens blijf logeren of een avondje even geen zin heb om heel uitgebreid mijn make-up er af te halen, dan gebruik ik wel eens een make-up doekje. Deze van Primark kocht ik een hele tijd geleden om te testen. Je krijgt voor €1,50 2 pakjes doekjes. Ik vond de doekjes niet fijn. Ze halen mijn oog make-up er niet goed vanaf (ik gebruik geen gezichts make-up) en ze zijn best droog. Ik had het pakje al op de kop gelegd, omdat de bovenste doekjes wel eens de neiging hebben om uit te drogen. Maar ook hier werd het niet veel beter van. Ik heb ze wel opgemaakt, maar ik zal ze niet opnieuw kopen.

April:

In april gingen er, zoals je ziet, meer producten de prullenbak in. Maar niet alles was op, sommige producten waren ook niet meer goed of absoluut niet fijn.


20140502_142736

Nivea Aqua Effect reinigingsmelk: Ok, ik foetel een beetje. De reinigingsmelk was nog niet helemaal leeg op het moment van deze foto. Maar een paar keer gebruiken later wel. Het was toen net al mei, maar goed. Ik schreef hier al over deze reinigingsmelk. Ook hier kan ik kort over zijn, de volgende fles is al aangebroken. Fijn spul!
Dove Go Fresh Granaatappel en Citroenverbena deodorant: Deze deodorant komt regelmatig voorbij in de ‘Opgeruimd staat netjes’ artikelen. Ook hiervan is de volgende fles al aangebroken.
Dove Purely Pampering Pistache en Magnolia douchecrème: Deze kocht ik in Duitsland. Hier is de douchecrème met de geur Pistache en Meiklokjes, en de is de bodylotion met de geur Pistache en Magnolia. In Duitsland dus iets anders. Maar een erg fijne, lekker ruikende douchecrème. Ik snuffelde er uit nieuwsgierigheid aan, en verwachtte hem niet lekker te vinden door de toevoeging van bloemen. Maar het tegendeel is waar! Hij rook heerlijk, warm en zacht. Ook verzorgde deze mijn droge huid goed.
Balea Caribbean Dream scheergel: Ook over deze scheergel schreef ik al een stukje, namelijk hier. Ik heb deze scheergel opgebruikt, maar zal deze niet opnieuw kopen. Ik ben nu een ander scheerproduct aan het testen.
Vaseline Spray and Go Cacao: Een vriendin van me kocht deze bodylotion in spray vorm en na een paar keer gebruiken gaf ze deze aan mij. Ze kon er niet aan wennen en dacht dat ik deze misschien wel wilde reviewen. Zo ver is het niet gekomen. Ik heb de spray getest, en had hoge verwachtingen gezien de positiviteit van veel bloggers. Maar deze spray is me meer dan enorm tegengevallen. De geur was echt niet lekker, het legt een raar laagje over mijn benen, en je hele badkamer glibbert na gebruik. Deze spray belandde dus niet in een review op de blog, maar in de prullenbak. Bye bye, zwaai zwaai.
L’Oréal Paris Perfect Clean Exfoliating Foaming Gentle Scrub: Een scrub die ik alweer een hele tijd gebruik en waar hier al een blog over verscheen. Een van de vaste producten in mijn badkamer, nog steeds. Ik heb nog geen scrub gevonden die hier tegenop kan.
Balea oogcrème: Deze crème lag al een tijdje in de badkamer kast. Ik gebruikte hem een keer, merkte niet dat deze crème echt iets voor me deed, en vergat de crème. Toen ik deze dus weer wilde gaan gebruiken om hem nog een kans te geven, rook ik een vreemd geurtje. De crème was hoogstwaarschijnlijk niet meer goed. Helaas, ook de prullenbak in.
Balea Happy Days masker: Over dit masker verklap ik niet te veel, er komt binnenkort nog een review van online 😉
Lush Gorgeous: Weer een Lush sample, ditmaal een moisturizer. Weer een sample die ik zuinig gebruikt heb. Het is best een rijke moisturizer, dus je hebt niet veel product nodig. Te vaak deze moisturizer gebruiken is te veel voor mijn huid in het voorjaar, dus dat hielp ook al bij zuinig gebruiken. De geur is groen. Ik kreeg er de associatie gras bij. Niet verkeerd. Maar ook niet een geurtje wat ik dagelijks zou smeren. Dit is echt een hele dure moisturizer, en dat heb ik niet over voor zo’n product. Hij kost €61,95 voor 45 gram. Het blijft dus echt bij een sample.
Crazy Rumors My Stache lipbalsem: Deze lipbalsem zat standaard in mijn tas. Ik baalde ook echt toen deze op was, en heb hem echt tot het laatste restje op gebruikt. Het is dat ik nog genoeg lipbalsems heb liggen, dus ik heb nog geen nieuwe gekocht. Over deze lipbalsem schreef ik hier een artikel.
Balea Wellness Foot Butter: En ook over dit artikel schreef ik een artikel. Ik heb deze Foot Butter niet weggegooid, maar weggegeven aan een vriendin die deze Foot Butter erg lekker vond ruiken.

Weer genoeg opgemaakte producten deze keer! En toevallig een aantal waarover een artikel online staat op Smiling Beauties!

Ken jij deze producten? Of wil je ze graag proberen? Ik ben altijd benieuwd naar jullie mening over een product.

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

