Ja, ook de Strike a Pose komt later door de verhuizing. Maar ach, een flinke sprong terug in de tijd kan geen kwaad toch? πŸ˜‰

 

a5250-strikeapose

Afbeelding‘Even’ een rondje Van Cranenbroek = kattenvoer, spullen om de tuin voorjaarsproof te maken en meer πŸ˜‰

Afbeelding

Ik won bij Hallmark een Marjolein Bastin verjaardagskalender. Wat een leuk exemplaar! πŸ˜€

Afbeelding

Bruce β™₯

Afbeelding

Hailey β™₯

Afbeelding

Wiefke β™₯

Afbeelding

Bounty β™₯

Afbeelding

Gado Gado Sandwich a la OhMyFoodness. Zo lekker en zo simpel te maken!

Afbeelding

Thuis werken

Afbeelding

Uiteraard met thee!

Afbeelding

Een foto van mij, op de motor van mijn oom. Stoere chick! πŸ˜‰

Afbeelding

Ik ging met mijn moeder en de hondjes een stuk wandelen. Basko vond geen grote stok, dus dan maar een kleintje πŸ˜‰

Afbeelding

Dinner for one! Aardappelpuree, komkommersalade en een kip krokantje. Lekkerrrr!Afbeelding

Mijn aankoop van de VIP avond bij Kruidvat eind maart. Nee, geen beauty πŸ˜‰ Maar wel een super fijn stoom apparaat van Dirt Devil. Handig!

Afbeelding

Lekker zonnebaden op de verwarming πŸ™‚Afbeelding

Ook dit jaar verfde ik weer paaseieren. Traditie al van vroeger, en die ik zeker onze toekomstige kids ook wil meegeven πŸ™‚Afbeelding

De dames keurden de eieren πŸ˜‰

Afbeelding

Paas ontbijt!

Afbeelding

Allemaal paaseitjes bij mijn ouders thuis. Waar Kaylani en ik besloten om de Paasei Challenge te doen

Afbeelding

En de Flupmeister wilde maar al te graag helpen. No can do! Chocola is niet voor honden….Afbeelding

Maandag was ook nogΒ weekend! Dus een wijntje en een biertje erbij, lekker πŸ™‚

Afbeelding

Truttebel gooide de kussens op de grond en ging er toen lekker liggen chillen. Maf beest….

Afbeelding

Ontbijtje! Yoghurt met blauwe bessen, mango en een beetje honing

Afbeelding

Haren in de verf! Ik heb een staartje πŸ˜›

Afbeelding

Ja, ik maakte weer eens couscous. En meteen voor een heel weeshuis….. Ik at er 3 dagen van, gaf de buurvrouw, mijn moeder en mijn oma een portie en Had zelfs nog een portie over voor in de diepvries…..

Afbeelding

Mijn voorraad soy waxjes! β™₯

Afbeelding

Gesplitste dienst op het werk. En wat was ik mooooooeeeee toen ik even thuis was. Even chillen op de bank met Hailey

Afbeelding

Ontbijtje! yoghurt met verse ananas en aardbeien, lekker!

Afbeelding

Busted! Whahahaha πŸ˜›

Afbeelding

Thuis werken. En dan dit naast je zien…. Lekker chillen terwijl het vrouwtje werkt

Afbeelding

Medelijden had ze wel met me, dus kwam ze bij me liggen. Jammer dat dat ze haar derriΓ¨re op mijn laptop plantte en werken zo niet makkelijker werd πŸ˜‰

Afbeelding

Makkelijk avondeten! Gado Gado sandwich met eiersalade. Lekker!

Afbeelding

Als ik mijn pyjama nog aan heb als ik beneden kom, vinden de dames het nog fijner om bij me te liggen. Wiefke lag maar wat graag in mijn armen

Afbeelding

Hai Hailey! πŸ˜›

Afbeelding
Poging 2 πŸ˜‰ Natural eyes en MAC Watch me Simmer β™₯

AfbeeldingIk ging namelijk lekker high tea’en in Maastricht met mijn moeder. We kochten een aanbieding via Social Deal, en hebben heerlijk gegeten! Je kon alles zelf pakken van een buffet en alles was goed vertegenwoordigd. Zoet, hartig, fruit enz. Heerlijk!

Hm, april bestaat qua foto’s veel uit eten en dieren, oepsie πŸ˜‰ Hopelijk vonden jullie het toch leuk om mee te kijken weer πŸ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

 

