Vandaag een iets ander artikel dan wat jullie van mij gewend zijn, maar wellicht iets wat vaker terug kan komen.
Vandaag vertel ik jullie namelijk niet iets, geef ik jullie geen tips of mijn mening, maar vraag ik dat juist aan jullie. We draaien de rollen om!

Ik drink te weinig, en vooral in de zomermaanden merk ik dit. Te weinig drinken = dorst. Te weinig drinken = hoofdpijn. Ik ben veel onderweg voor mijn werk, omdat ik van cliënt naar cliënt ga voor mijn werk. Ik vergeet vaak iets om te drinken mee te nemen, dus überhaupt een fles drinken meenemen is al stap 1.

Ik probeer meer te drinken, en vooral in de zomer. Ik neem dan ook vaker een fles drinken mee. Maar op de een of andere manier lukt meer drinken niet altijd. Altijd maar frisdrank drinken is niet goed voor je, en dat wil ik ook niet. Fruitsapjes zijn wel lekker, maar ook die bevatten vaak veel suiker. Ik heb een lactose allergie, dus ik kan ook niet te veel melk(producten) drinken. En altijd maar water….mehhhhh…..
Dus, wat dan? Ik zie op verschillende social media kanalen dat sommigen van jullie water met een smaakje zelf maken. Ideaal! Toch water drinken, maar op een lekkerdere manier. Je kunt ook nog eens zelf de smaak maken, en er zit niet idioot veel suiker in! Afhankelijk natuurlijk van wat je er in doet.

Maar dan, wat doe je in je water? En hoe combineer je dit?

Ik liep vol goede moed naar de kast, sleurde daar mijn drinkfles uit en opende de koelkast. Deed deze weer dicht. Dacht even na, opende de koelkast weer en…..deed deze weer dicht. Uiteindelijk hakte ik de knoop door. Ik graaide een citroen uit de koelkast, waste deze, sneed een deel hier van in schijfjes, deed deze in mijn fles, water er in, en legde deze in de koelkast. Die gaat morgen mee naar het werk. Is het water op, mooi! De schijfjes citroen kunnen er in blijven, en ik vul mijn fles weer met water. Zo kan ik bij houden wat ik drink. Morgenavond, gaan de schijfjes citroen er weer uit. Maar dan…..dinsdag weer water met citroen? Of met iets anders? Of citroen gecombineerd met iets?

En dus nu, de vraag van vandaag. Drink jij wel eens water met een zelfgemaakt smaakje? Wat doe je in je water? Of welke combinaties? Ik weet dat water met citroen lekker is, maar er is vast nog meer lekker in mijn water. Kom maar op met die antwoorden!

IMG_20140601_233132
Ik ben benieuwd naar jullie tips! Ik ben van plan om een artikel te maken met jullie tips, vinden jullie dit een idee? Ik ben vast niet de enige die te weinig drinkt, of die water niet zo lekker vindt maar toch meer water zou moeten of willen drinken.

Let me know!

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

