Het is weer tijd om te kijken welke producten een vliegreisje naar mijn prullenbak wonnen 😉 Sommigen omdat ze op waren, sommigen omdat ze niet meer goed of gewoon niet fijn waren. Ik vind het nog steeds leuk om de spullen op te maken en hoewel dit geen officieel project 10 pan is zoals andere bloggers het doen, probeer ik wel eerst op te maken en dan pas nieuw te kopen. Mijn stash aan douchegel bijvoorbeeld, is aanzienlijk gekrompen de afgelopen tijd.

95a13-prullenbak-single-master-9-lt-roze-wesco-sale5b05d

Mei:

Ik verbaas me telkens weer over wat ik in een maand op maak soms. Maar veel producten die ik op maak staan ook aangebroken in de kast bijvoorbeeld, en ik ben ook bezig met het opmaken van samples. Ik kom er zo veel tegen in mijn kast, zonde als ik die straks niet meer kan gebruiken omdat ze over datum zijn….

20140618_073944

Lush Lemony Flutter: hier maakte ik eerder een sample van op, en er staat alweer een volgende sample op mijn nachtkastje. Ik heb er weer eens eentje in een ruil gekregen 😉
Herome handcrème: ik kocht deze een tijdje terug afgeprijsd bij Kruidvat en smeerde deze enthousiast op mijn handen. GATVER! Plak handjes, crème die niet wilde intrekken en een enorm vieze geur. Handen snel gewassen, en weggedaan. Bah….
Salvatore Ferragamo Signorina body lotion: een hele mond vol…. Met kerst 2012 kreeg ik van mijn schoonouders een cadeauset van deze parfum, met een bodylotion. Vaak gebruik ik deze niet, dus deze stond dan ook stof te vangen. Tot ik besloot om deze gewoon op te maken! Lekker layeren met de parfum en hupsakee, ik rook heerlijk 🙂 Ik zal de bodylotion niet opnieuw kopen, omdat ik bodylotion die bij parfum hoort zelden gebruik.
Balea Juicy Melon douchegel: een douchegel die ik vorig jaar eind zomer kocht, gedeeltelijk op maakte en toen weer in mijn kast zette omdat ik voor het najaar een warmere geur wilde. Deze rook naar verse meloen, lekker! Ik heb nu wel weer genoeg van de geur gehad, dus zal deze niet opnieuw kopen.
Dove Go Fresh Granaatappel en Citroenverbena deodorant: ja, ook deze hebben jullie al vaker langs zien komen. Momenteel staat een andere deodorant in mijn kast. Ik kreeg er in een pakket een van Sanex. Zo kan ik ook meteen even geur wisselen voordat de geur niet meer lekker is.
Zen Happy Days hand zeep: deze hand zeep stond in mijn badkamer, en zelfs mijn vriend vond deze erg fijn! Lekker fruitig geurtje aan je handen, en schone handen. De volgende fles is al in gebruik!
Iseree wattenschijfjes (Lidl): ik gebruikte voorheen de wattenschijfjes van Aldi, maar vond deze steeds dunner worden. Ik probeerde deze van Lidl uit. Ze waren iets fijner, maar alsnog niet mijn nieuwe favoriet. De zoektocht gaat dus verder….

Juni:

Ook in juni maakte ik weer wat dingen op. Ik sjoemel trouwens een beetje, 2 lege verpakkingen vond ik nog in mijn kast en heb ik er bij gedaan. Weg = opgeruimd staat netjes, toch? 😉

20140708_082615

 

Essence I love extreme mascara: sjoemel product nummer 1. Deze lag al eerder opgemaakt, maar vergat ik mee te nemen in dit artikel. Een enorm borsteltje, maar wel een fijne en budgetproof mascara. Ik heb echter nog een aantal mascara’s liggen, dus ik koop voorlopig nog geen nieuwe mascara.
Nivea Aqua Effect tonic: deze tonic kwam al voor in dit artikel. De volgende fles staat al in mijn badkamer 😉
Alverde Colour Care shampoo + conditioner: een tijdje terug wilde ik een nieuwe shampoo kopen, omdat mijn haar zo snel vet werd. Ik wilde graag een shampoo zonder siliconen, omdat ik gehoord had dat dit mij kon helpen. Bij DM vond ik deze budgetproof shampoo zonder siliconen. Ik ging voor de lijn voor gekleurd haar. Helaas zat in beide producten alcohol, en zorgde het voor klitten in mijn haar en stroef haar. Na een paar keer gebruiken, heb ik ze weggegooid.
Dove Go Fresh Granaatappel en Citroenverbena deodorant: nog eentje 😉
Lush Let The Good Times Roll reiniger: tijdens een ruil kreeg ik hier een proefje van. En wat rook hij lekker! Heerlijk! Koekjes, popcorn…. Deze reiniger heeft een licht scrubbend effect. Het is een fijne reiniger, maar ik heb nog verschillende gezichtsverzorging staan, dus ik koop deze niet. Daar is de houdbaarheid te kort voor. Wellicht op een later tijdstip.
Biocura wattenschijfjes (Aldi): sjoemel product nummer 2. Ik vond hier de bijna lege verpakking van, dus maakte deze leeg. Zoals ik hier boven al zei, ga ik deze niet opnieuw kopen.

Heerlijk gevoel toch, weer wat producten opgemaakt en plaats gemaakt voor nieuwe producten om te gebruiken. Maar eerst verder met restjes en samples op maken. En af en toe mag ik best iets nieuws kopen 😉

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

