Juni, weer een maand voorbij. Weer een stap dichter bij 2015. Weer een maand met eten, katten foto’s, beauty en een sneak peak naar iets waar binnenkort een blogje over verschijnt. Iets wat we afgelopen zaterdag mee namen πŸ˜‰

0812c-strikeapose

2

 

Fruitwater! Ik schreef er hier en hier al een blogje over πŸ™‚

4

Ontbijten en Beautygloss vlogs kijken! Ik lag wat blogs achter, dus bakte broodjes af, schudde een glas chocolade soja melk in en haalde mijn achterstand in. Fijn mijn zondag beginnen!

6

Daarna met mijn zusje naar de Ikea, inclusief stop bij de Ikea Coffee Corner!

8

In de avond frietjes gesneden en gebakken. Mmmm, zelfgemaakte friet blijft toch echt het lekkerste!

9

Knuffelen met Wiefke β™₯

11

Ik had me lekker gedoucht, make up er af gehaald, huispak aan, en toen stond opeens mijn vader aan de deur…. MET 2 Pinkpop kaartjes! Joepie! Zo konden we Pinkpop maandag toch gaan πŸ™‚

15

Chillen in de tuin β™₯

18

Barbecuen met vrienden. Gezelligheid!

19

En Hailey was jarig. Hoera, 1 jaar! Dat verdient wat lekkers πŸ™‚

21

Wendy tagde me op Instagram. De challenge was om je favoriete witte producten te laten zien. Ik begon om me heen te graaien, en kwam tot dit groepje! Allemaal erg fijne producten!

23

Tussendoortje! Crackers met aardbei! Oeps, ja, met suiker deze keer….

28

Pinkpop! Toen het noodweer voorbij was, kwamen ze gelukkig alsnog. EN speelden een langere set. De mannen van Metallica! Woohoo!

30

Met Kaylani!

34

Moestuin. Hallo broccoli!

36

Just chillin’….

37

Mmmmmeloen! β™₯

38

Ik bleef bij een collega eten, die deze salade voor mijn neus toverde! Zo lekker, maar ook wat veel πŸ˜‰

41

Hup Holland! Onze boeddha moest er weer aan geloven, net als met kerst πŸ˜‰

44

 

 

Vaderdag cadeau!

46

Mijn meisje β™₯

51

Zondagochtend chillings! In pyjama op de bank, met een van de katten op schoot β™₯

53

Ook Hailey lag te chillen

55

Tja, na alle reclames en gesponsorde posts op blogs was ik ook wel erg benieuwd naar de LE smaken. Meh, ik vond ze beiden niet bijzonder, en van mij hoeven ze beiden niet te blijven

57

Ik kwam thuis en vond de dames zo op de bank. Zouden ze het afgesproken hebben? πŸ˜›

59

Post!

60

Ik unboxte het pakketje hier op video voor jullie

67

Sneak peek! Ra ra…. πŸ˜‰

69

Ultiem luie zondag, heerlijk! Dat was alweer lang geleden! De avond er voor waren we op stap geweest, dus een luierdagje kwam als geroepen. Heerlijk Disney films, samen op de bank, met de katsies! β™₯

71

Tja, wanneer we dit aten, hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen πŸ˜‰ En inderdaad, we maakten gehakt van Chili!

73

Ik heb zo’n zwaar leven…. πŸ˜›

77

Na maaaaaaaaaaanden proberen om een datum te prikken, gingen we dan toch naar Primark in Eindhoven! Een vriendin van me die in Eindhoven woont, sloot later bij ons aan πŸ™‚

79

En we konden het niet laten om even de Starbucks in te duiken. Al onze namen werden goed geschreven! Ik had de Coconut Frappucino, nom!

81

De buit! Sokken en een pyjama broek van Primark, een olie + sample van een body sorbet van The Body Shop en het In the Nude palette bij Boqz. Tja, en de Betadine, die had ik gewoon nodig πŸ˜‰

82

Ik weet niet meer welke wedstrijd dit was, maar Hailey heeft een hele tijd er naar gekeken πŸ˜›

85

Yes, weer ontbijten met afbakbroodjes! Deze zijn van Lidl, nom!

88

Overwinningsijsje na een wedstrijd van Nederland. ‘Cornetto’ van de Lidl, net zo lekker (zo niet lekkerder) als de ‘echte’!

Dat waren weer de foto’s van Juni! Omdat het er zo veel zijn, en ik jullie niet wil vervelen met ellenlange blogpostst (het moet wel leuk zijn om te lezen en jullie moeten jullie aandacht erbij kunnen bewaren ;)) vroeg ik me af of het niet leuker zou zijn om wekelijks of 2-wekelijks dit artikel te plaatsen. Ik hoor graag jullie mening!

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯Β 

