Op internet zag ik onderstaande video een paar keer gedeeld wordt. Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt, ik keek de video. Het is de nieuwe video van Colbie Caillat (je weet wel, van Bubbly). Hij heet Try. Ze zingt hier in over zelf vertrouwen en uiterlijk. Haar boodschap is dat iedereen mooi is van zichzelf, ook zonder make-up en andere dingen die we gebruiken en doen om onszelf mooier te maken. Kijk de video, en laat hem even op je inwerken.

Vroeger ging ik ook niet zonder make-up de deur uit. Al was het alleen wat mascara en een beetje oogpotlood, ik moest en zou wat make-up op hebben. Tegenwoordig is dat wel anders, ik loop meerdere dagen per week zonder make-up rond. Soms ben ik me er niet eens meer bewust van!

Tegenwoordig is het toch wel een ‘trend’ om zonder make-up een selfie te maken. Denk aan #nomakeupbeautygloss en de hashtag die momenteel veel gebruikt wordt #nomakeup Maar is het nou echt een opgave om zonder make up een selfie te maken? Durven we dat alleen nog maar met make-up? Nou, ik niet dus 😉 Ja, ook ik voel me toch beter met make-up, omdat je zo je sterkte punten kunt benadrukken. En ik vind het ook heerlijk om in de weer te zijn met make-up. Maar doordat ik ook vaak geen make-up draag, ga ik mijn make-up loze gezicht ook steeds meer waarderen!

Ik zou zeggen: try it for yourself 😉 En zeg nou zelf, als het 30 graden is, is het toch heerlijk om zonder make-uppie rond te lopen?

Hoe zit het met jouw zelfvertrouwen? En met het dragen van make-up, ga je ook wel eens zonder de deur uit?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

