Ja, hoi, ik leef nog. Het was de afgelopen tijd ijzig stil op mijn blog. Sowieso upload ik niet standaard een bepaald aantal artikelen hier, maar de afgelopen tijd kwam er niet veel online. Het is niet dat ik niet graag wil bloggen, of dat ik niks heb om te reviewen of over te schrijven, het is dat het momenteel even niet lukt.

Degenen die mij op social media volgen zagen het afgelopen week op Twitter al langskomen. Ik draai er niet om heen, het is zoals het is. Ik heb een burn out…. Nope, geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten en depressief op de bank te gaan hangen. Een teken dat ik even pas op de plaats moet maken, beter op mezelf moet letten en vooral mijn positiviteit in de strijd moet gooien om er weer bovenop te komen! Natuurlijk gaat dat met ups en downs, maar ik kom er wel.

Wat je de komende tijd kunt verwachten? Als ik de energie en de inspiratie heb, komen er artikelen online. De ene keer wat meer en vaker als de andere keer. Ik neem de dag zoals hij komt, en volg vooral mijn lichaam en mijn gevoel hier in. De winactie ter ere van mijn blog verjaardag (afgelopen juli)? Sorry, die komt er nu even niet. Het ontbreekt me aan energie om een pakketje samen te stellen en de reacties te controleren van de mensen die mee doen. Hopelijk no hard feelings, ik neem aan dat jullie mijn blog volgen omdat jullie mijn artikelen graag lezen. Niet om de free stuff 😉

Zo gauw als ik weer back on track ben, hoop ik weer op een regelmatigere basis artikelen online te kunnen plaatsen. Voor nu, even roeien met de riemen die ik heb. Hopelijk kan ik op jullie begrip rekenen 🙂

486009_356925677755096_1061805944_n

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

