Een tijdje terug was ik bij DM in Duitsland om onze voorraad verzorgingsspullen bij te vullen, toen ik bij Essence de ‘Yes we Pop’ LE in de rekken zag staan. Ik had voor mijn bezoekje aan de DM al gekeken online of er een interessante LE zou zijn. Uit de ‘Yes we Pop’ collectie (alle producten uit deze Le zijn nagel gerelateerd) sprak me maar 1 ding aan online, en ook in de winkel veranderde dit niet. Lakje 02 Grab this Hype zag er vrolijk uit, en ging dus mee naar huis.

2014-09-12 11.33.11Het hart op de achtergrond is door mijn lieve schoonmoeder gemaakt 🙂 ♥

Ik vind het soms leuk om een creamy lak zoals Grab this Hype te combineren met een topper op 1 nagel. Cocktail nails, zoals het ook wel genoemd wordt. Ik graaide in mijn stash en kwam Golden Rose Jolly Jewel 108 tegen. Beide lakjes zijn nog nooit hier op de blog verschenen, dus ik zal beiden even bespreken.

De lakjes zijn beiden vriendelijk geprijsd. Voor het Golden Rose lakje betaal je rond de 4 euro (online te bestellen bij verschillende webshops. Ik kocht het op de Libelle Zomerweek in een aanbieding), en voor het Essence lakje betaalde ik iets van 2 euro (ik vind de bon niet meer :S )
Beide lakjes hebben hun eigen herkenbare vorm. De doppen liggen prima in de hand, hoewel ik die van Essence iets prettiger vasthouden vind.

Het kwastje van het Golden Rose lakje is gewoon rechttoe, rechtaan, niks bijzonders. Het kwastje van het Essence lakje is breed en mooi afgerond. Hierdoor kun je makkelijker en netter lakken. Ik vond dit kwastje heel erg fijn! De afwerking was ook goed, geen uitstekende of gekartelde haartjes.

2014-09-12 11.36.29In het zonlicht

Ik werd erg vrolijk van het lakken met ‘Grab this Hype’. Hij dekte namelijk in , *insert engelengezang*, 1 laagje! Daar kan ik nou heel erg blij van worden! Het lakken met 108 was iets lastiger. Je moet de flakies echt neerleggen op je lak, anders verdelen ze niet netjes of je hebt bijna niks op je nagel. Maar goed, dat is dan ook weer bekend van flakies. Op de foto in het zonlicht komt de topcoat niet helemaal goed over. Vandaar dat ik ook nog in het daglicht een foto maakte.

2014-09-12 11.42.05Binnen, in daglicht

Je ziet dat 108 verschillende kleuren flakies heeft. Ik zie blauw, groen, geel en zilver. Vrolijke combinatie, niet? Al lijkt deze nagellak mij met een leuke glitter of holografische topcoat ook erg leuk 🙂

Ik had nooit verwacht dit soort kleurtjes leuk te vinden, ik ben namelijk niet zo van het groen en blauw op mijn nagels. Maar dit kleurtje vind ik dan wel weer erg leuk! Vrolijk, zomers, in 1 laagje dekkend….SCORE!

Deze Limited Edition komt helaas niet naar Nederland. Spot je deze LE in Duitsland, neem er dan zeker even een kijkje bij! 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

 

