Afgelopen week ontving ik een pakketje van Secrets by Nature. Zoals ik een tijdje geleden al vertelde, ben ik een samenwerking aan gegaan met deze webshop. Het leek me dan ook leuk om het pakketje op video te unboxen. De kwaliteit van het filmpje is niet zo geweldig, aangezien ik het pakketje vanavond pas kreeg en te nieuwsgierig was om het dicht te laten. Kijk je mee naar de inhoud?

Zoals beloofd de kortingscodes die momenteel gelden:

– Boven de €35,- geen verzendkosten
– Een kleinigheidje cadeau bij elke bestelling
– Bij bestellingen boven de €15,- krijg je €2,50 korting met de code: FBSK2014 ( t/m 31 december 2014 geldig)
– 25% korting op Bubble Shack Hawaii
– 50% korting op Collines de Provence (op=op)
Like Secrets by Nature op Facebook voor meer leuke acties, nieuwtjes en meer! Abonneer je ook op de nieuwsbrief voor meer informatie en exclusieve kortingscodes voor nieuwsbrieflezers.

Ben jij al bekend met de webshop of met producten uit de webshop? Zijn er nog producten waar je graag een review van wil zien?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

