Omdat ik het leuk vind om iets weg te geven/iets cadeau te geven, organiseer ik een kleine winactie! Ik geef namelijk 1 verrassingspakketje weg bij het bereiken van 100 Facebook followers en 300 Twitter followers 🙂

542d4745b99a6

Wat moet je doen?
– Like op Bloglovin
– Vertel je favoriete kerstfilm of kerstliedje in de comments onder dit blogje

Wat mag je doen:
– Like op Facebook (+1)
– Like op Twitter (+1)

Vertel in de comments DUIDELIJK waar je volgt en met welke gebruikersnaam. Onvolledige deelnames worden niet goedgekeurd en doen dus NIET mee.

De winactie duurt uiterlijk t/m 31 december 2014 00:00u of sluit al eerder als bovenstaande aantallen volgers bereikt zijn. Daarna zal ik de winnaar bekend maken. Let op: reageer binnen 48 uur anders zal ik een nieuwe winnaar uitkiezen!

Succes!

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

